Ä n t l i g e n F R E D A G ....

image227
Uch vad det är jobbigt att längta o vänta.

Min älskling har varit bortrest på kurs hela veckan, första gången vi varit ifrån varandra så här l ä n g e...nåväl jag har själv varit iväg på jobb i två dagar, men nu är det äntligen FREDAG, och vi ska ses igen!!

Börjar räkna timmarna tills jag hör hans bil rulla in på uppfarten. Våra fyrbenta brukar höra honom långt innan jag hör, inte för att jag hör dåligt men DE hör ju på kilometers avstånd.


Skönt att äntligen få ses igen, att bara träffa sin käraste via telefon är inget vidare, men de skadar väl inte att få L Ä N G T A ibland.


Fick telefon från sonen idag, min lilla svärdotter är dålig och ligger på sjukhuset. Stackas lilla hon, de ska glädjas åt att bli föräldrar och så blir hon så dålig så hon hamnar där. Hoppas hon repar sig och blir som jag var alla gånger jag var gravid "hyperaktiv" har nog aldrig mått så bra varken före eller efter som jag gjorde då.  


Idag har jag lagt energi på att "försöka" få ihop ett bra affärsbrev, men min hjärna är inte så aktiv idag, så jag får inte ihop det till belåtenhet, får väl fila lite på det under helgen för jag ska inte skicka det fören nästa vecka när jag träffar chefen igen.


Får börja förbereda för en läcker middag tills min älskling kommer. Lite kladdkaka (som är hans passion) får jag nog fixa till efterrätt.


Trevlig helg!!!


Kramiz fröken A


Kommentarer
Postat av: Doris

Hejsan !
Så trevligt att få läsa lite om DIG och så trevliga nyheter också, GRATTIS till att du ska bli Farmor, är det det första barnbarnet ? Tycker att det är såå underbart med barnbarn ! Tråkigt bara att svärdottern inte mår bra, hoppas att man kan göra något för henne på sjukhuset så att det blir bättre. Jag säger det samma och du, har aldrig mått bättre än när jag var gravid :D !
Jag har ringt till jobb och sjukanmält mig för dagen i dag och i morgon, sitter vid datorn och nyser o snyter mig så att lille Prins Mjá blir rent förskräckt :0).
Önskar dig och din Jan en skön helg ihopa !
Kramar, Doris

Postat av: Paula

Hej! Jag har också saknat din vanliga blogg ska du veta...den där du bara babblar av dig, hihi!
Så då är vi helt överens, om att du fortsätter skriva här om din kära sambo, om barnen och det kommande barnbarnet! Vadå gammal, jag har ju tre o det äldsta är tonåring!Då borde jag väl ligga på hemmet nu då, o ibland känns inte så långt ifrån, haha, jag rör mig redan som en 80-åring. Men det ska bli ändring på det nu, har provat ut nya goretex-kängor hos ortopeden, dom ska förses med rullsulor, sen kommer jag att flyga fram!
Njut av er helg, du har rätt, det är bra att längta ibland...Vi får besök av dotter med familj i helgen
Kramkram

2007-11-23 @ 16:06:41
URL: http://paulaz.se
Postat av: Udden

Nämen.. ska hom bli farmor?! Vad kul! Ja, då lär man väl bli varse, att åren går?!
Du.... det verkar som om du har ett gott liv och trivs! Det tycker jag låter bra!
Kraaaam

2007-11-26 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback