Farväl 2007

Så är glada julen slut o granen vi aldrig hade behöver vi inte slänga ut!!
56582-229
Vi fick en toppen jul. Fullt ös, hedenhös. Jag fick en vacker guldring på mitt vänstra ringfinger o trolovades med min sambo som fick en lika vacker ring han. Tre femtedelar av barnen kom och tillsammans for vi vidare till en del av tjocka släkten för att fira julafton, som blev en mycket trevlig, tjoig och kul afton. Sent blev de också innan vi var hemma vid vårt igen. Där fortsatte vi så att spela o leka natten lång. Jo, mina ungar är vuxna men de har precis som sambon o jag själv barnasinnet kvar. Är de jul så ska man ha kul och julafton ska alltid vara lång, lång. Den kommer ju trots allt bara en gång om året.

På juldagen kom resten av barnaskaran med respektive o så var vår lilla stuga full. Vi var faktiskt ganska trötta o slö senare på kvällen när alla åkt hem. Ja vi slog oss ner i soffan o bara latade oss. En redigt lång latarkväll kväll blev det. Åldern tar ut sin rätt ? eller?!

Nåväl nu går vi mot slutet av 2007 och när det året tar slut,
så hälsar vi 2008 varmt välkommet.

Så!!! Gott slut på 2007 och Gott Nytt År 2008.

Kramiz
56582-230

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

Ett riktigt härligt gott nytt år vill jag önska dej och din familj
Kraaaaaaaaaaaaaam
http://blufiles.storage.live.com/y1pPu9v2lz8eOob2lH0DurUJXYLn5BE9b5gzAElKqx2zlUphmZJ9nnvlzghb7ixbHBTBzk-ej9mLgo7tBC10zd5LD7Jt8lYgZOv

Postat av: Paula

GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN!!!
Och härligt att läsa att julen blev precis så underbar som du önskade! Det är ju inte alltid verkligheten stämmer med drömmarna..
Hoppas du hunnit ta igen dig lite innan det vardagliga slitet sätter igång, egentligen är väl det viktiga att man gör något kul och annorlunda som bryter det vanliga mönstret
En riktigt fin fortsättning på ert nya år!/Kramen

2008-01-02 @ 18:29:25
URL: http://paulaz.se
Postat av: Lillatanta

grattis grattis till förlovningen.
ja hualigen vad man blir trött av att fira jul även om det är roligt.men inte kan det bero på åldern.måste vara att de är så mycket föroreningar i luften nu för tiden hihi
kraaaaaaaaaaam

2008-01-12 @ 17:25:44
URL: http://lillatanta1965.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback