Torka...ja bloggtorka..eller så

56582-146
Man kan säga att de råder torka på min lilla blogg. Jag lägger nog min mesta energi på annat en just bloggskrivande just nu. Men den torkar ju inte in eller försvinner och de finns ingen lag som säger att jag måste skriva varje dag, nä de finns ju inte ens någon lag som säger ”när/hur/om/eller” jag ska skriva. Men trots allt är blogg en go vän, någon man kan komma till när man vill under dygnet. Han finns alltid där väntande och mottaglig för de mesta. Sen är de ju inte säkert att man berätta allt för honom, men de man berättar, ja de tar han ju till sig.
 Så……….

Kommentarer
Postat av: Disa

Nä så sant,,,
man skriver när man får lust...

Och du ,,
Det var redigt av dig at säga ditt utan lov :D

Ha det bästast gumman.
kram//Disa

Postat av: nallemamma

Japp blogg skriver man när man har lust!!
mm gubben e lite tjurig ida,, men de går väl över, till vi ska ev åka annars har jag beställt sido vagns tur med Ebba!!
Härlig bild på en annan Ebbha!! Gos hunden!!
Ha de gött
KRAM
Nallemamma

2006-09-14 @ 16:27:14
Postat av: *Ada*

Tack snälla du...va' gulligt av Dej!Javisst är det "en god Vän",Bloggen...elr space som jag då har!UNDERBART!Just som du skriver...inga"måsten"..åsså en himmla massa sköna vänner!
Det fick jag verkligt bevis för på mitt/vårt lilla JUBILEUM om inte annat!HÄRLIGT.:D
Här har jag nog inte vart förr?Men känner ändå igen ditt "nick"??
Kanske vi brukar ses hos någon gemensam Vän?
Mysigt du har..
Kanske vi hörs igen?Än en gång Hjärtligt TACK!
P.s:Minns du din startdag?Menar har du koll på ev.Jubileum..*S*
Det var skönt,alla s.k bekräftelser är väl viktiga för oss Människor.
Många Soliga o Varma Kramar från Majorna.

2006-09-14 @ 17:31:08
URL: http://majornasbittan.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback