T som i torsdag....

56582-176
Veckorna stressar igenom ungefär som en del människor gör i rasande fart. Personligen försöker jag undvika att stressa, de mår man bara dåligt av dessutom blir de mesta fel när man stressar. Både det man gör och humöret. Så ta´t lugnt!! 

Idag har jag suttit djupt försjunken i mina arbetsuppgifter på jobbet, de är mycket nu. En skön promenad på lunchen ger en nya krafter så den tar jag varje dag. Vi har ju fortfarande sommarvärmen o gott ute.

När jag slutade for jag direkt till väninnan med hunden. Kollade in hennes nya färger till köket som är på G att bli renoverat, redigt läckra ljusa färger. Så drack vi lite kaffe på altan medan hundarna lekte och stojade sig trötta. Nä, ikväll hoppade vi över skogen och hundarna fick ränna fritt.
 Därefter for jag till yngste sonen och lämnade lite grejer till hans sambo och äntligen vid halv 8 kom jag hem. Laddade tvättmaskin sedan tog jag en varm o skön dusch oh nu, ja nu ska jag bara koppla av och njuta en stund….. Tjillevipp!!


Kommentarer
Postat av: Badaren

Passar bra ihop ändå... Hm, hur menar du då?

2006-09-21 @ 21:16:18
Postat av: Doris

Hejsan Anki!
Du milde vad du är duktig att skriva varenda dag, och du verkar ju alltid tills att ha något att skriva om ;0) !
Kul att höra att du har "fått" en annan bil, hoppas att den blir bar.
Jobbar ett nattskift nu efter en INTE rolig dag på Kambi, välkomemn att läsa om det på min sida, så lång historia att jag gitter inte dra den här, men kan säga att det var nästan så att jag grät, nyfiken nu ;0) ?
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Postat av: Doris

hmm, hoppas att bilen blir bra, inte bar ... ;0)

Postat av: Disa

Låter som en full dag på schemat :)
lät gott det där med kaffe på altan och hundarna ute.
Här är det inte sånt väder längre.
Regn & rusk ,
men mysigt. ;)

Tvätten.....mmmmm, borde jag med ta itu med och har på gång att göra,,,
Men steget dit är långt :D

Ha en skön fredag och en lat härlig helg.

Kram//Disa

2006-09-22 @ 07:07:06
URL: http://browneyez02.spaces.msn.com
Postat av: Anna

Hej på dig!
Jag hoppas att du får en lika skön promenad idag. Jag ska läsa mig trött...
Kram Anna

2006-09-22 @ 08:25:44
URL: http://envanliganna.blogg.se
Postat av: Badaren

Ahaaaa... Du menar sååå!
Ja, eller nått.

2006-09-22 @ 10:42:36
Postat av: Anna-karin

härligt med värmen än...och skönt för vovve att springa..ville bara säja trevlig helg kram..

2006-09-22 @ 15:34:36
URL: http://anna-k67.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback