Jo.....

56582-175
Ofta är det bara nerver som sätter gränser för friheten!!!!

Jaha, idag har de jobbats,  redigt flitig har jag varit känns de som. När jag kom hem tog jag hunden ett tur till min fd svärmor och drack lite kaffe och pratade bort någon timme. När jag kom hem fick jag besök av en svärdotter. För övrigt ha de varit en lugn o fridfull onsdag.

Nu tänkte jag göra mig klar för natten, krypa ner mellan lakanen och njuta av min tidning som kom i lådan idag. Jag har ju brevlåda nu, den är jag ganska stolt över. Efter alla år i boxen, ja då kan man bli lite stolt över något så enkelt som en brevlåda.

VISSTE NI ATT:
...25% av vikten på Er gammal kudde består av damm och dammkvalster?

Go afton.



Kommentarer
Postat av: Paula

Här har det varit allt annat än lugnt! Hela natten har varit hemsk! Vi brukar nämligen alltid ha en liten glipa vid dörren så jyckar/katter kan komma o gå som dom vill...ut o pinka, in o värma sig, ut o sniffa rådjur, in o vila osv. Men men, idag ska vårt lilla Piano till veterinären o bli kastrerad och för att säkerställa att hon visar sig när det är dax så var alla gluttar stängda inatt! Både jyckarna o katterna har alltså levt rövare! Nu är Piano så förnärmad på mig så jag tror aldrig vi blir kompisar igen! Hon har såå tydligt visat att hon vill ut, och matte gör ingenting! Snart dax att sätta henne i den förhatliga buren...
Ha en bra dag/kväll/Kram

Postat av: Anna-karin

huhh...jösses det var ingen rolig information...kram

2006-09-22 @ 15:33:01
URL: http://anna-k67.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback