Huvudet...

56582-177

Uch o fy, idag fick jag huvudvärk när jag kom hem, ja de bara flög på mig. Sånt gillar inte jag för jag har sällan huvudvärk och när de kommer så där pang bom tror man ju de är hjärnblödning eller nått. Ja jag är väldigt känslig sedan jag ”höll på att dö” då för 5 år sedan. Nu tror jag allt som känns i kroppen är livsfarligt. Lite jobbigt faktiskt, för man känner ju allt också. Men som tur är går man ju inte och tänker på sånt där jämt. Kanske är de meningen att jag ska ha lite huvudvärk så här på äldre dar, men läskigt är de för de sitter bara på en punkt och gör skitont när jag rör huvudet. Nä, jag får nog ta och gå en runda i de fina vädret, de brukar hjälpa mot de mesta.

 

Ha en skön fredagskväll!!




Kommentarer
Postat av: Annika

Ja vilken tur att man inte går och tänker på det jämt...att dö alltså...det vore rätt jobbigt. Men jag förstår hur du reagerar...jag är lika dan själv...börjar dock att bli lite bättre...och lättare att hantera...
Hoppas att huvudvärken ger med sig...
Önksar dig en jätteskön helg
Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback