Fredag - skor - databurken ---

56582-188
Du min kära lilla ”burk” Du börjar verkligen gå mig på nerverna. Du är så slö, så orkeslös och trög så ja jag misstänker att Du går på ständig sömnmedel eller har tuggimi mellan kablarna. Eller busar du bara med mig, för att Du vet att jag suckar och blir irriterad, vilket ofta slutar med att jag lämnar dig och då, ja då får du ju vila och de njuter du uppenbarligen extra mycket av, din slöfis. Men si just ikväll ska jag plåga dig redigt ordentligt Du ska få jobba och tugga och den här gången ska du får ge dig och sköta din plikt. Annas åker du ut och på soptippen är de varken bekvämt eller trivsamt, så sköt dig nu TACK!!! 

 
………………………..

 
Ja så var de fredag och en skön ledig helg ligger framför mina fötter.

På tal om fötter!!


Min hund har aldrig visat något intresse av att äta skor men idag på morgonen när vi skulle iväg till jobbet så fattades en av mina skor. Jag letade och flyttade skohyllan och kollade under byrån, men nej den var borta. Oh nog tyckte jag hunden såg lite skyldig ut. Så jag gick in i vardagsrummet och tänk där låg min sko under soffbordet. Inte nog med det, sulan på klacken var vipps borta. Så nu då i vuxen ålder ska min kära hund tydligen börja käka skor. Ja jag hade ett långt samtal med fröken och jag antar att hon förstod att jag inte accepterar att hon käkar mina skor. Hon har faktiskt massor av leksaker och ben och sånt att gnaga på, så mina skor, ja de vill jag nog helst ha ifred.
Jo jag hade de där skorna idag endå, de klingade så skönt om dem när jag gick på golvet..!! Man kan säga att ALLA hörde när jag kom, en liten varningssignal. Nu är hon på G. *ler* 

Ikväll skulle jag tömt ur en garderob som ska ner i källaren och en stor spegelbyrå som ska flytta ifrån mig, men jag känner inte för det så jag hoppa över det. Ska åka bort i morgon och kommer hem på söndag igen, så jag sparar det till någon kväll i veckan. Bara de är gjort tills mina nya hallmöbler kommer så är de lugnt. Nu tar jag och slappa en stund i stället och packa ner lite som ska med i morgon.
 

En Trevlig Helg Alla Ni Där ute.
 56582-189    

Kommentarer
Postat av: jennyudden

Jadu.. har precis, för några minuter sedan) satt upp några skohyllor i klädkammaren.(På tal om skor)
Vad skor, vi kvinnor har.. hihi Och du... de vackra jag fick av dej, de står och glänser och bländar alla andra par!!!
Fredagskram till världens bästa Anki!

2006-09-29 @ 21:37:24
Postat av: Anna

Hej hopp!
Jag kan inte påstå att grannen är trött på mig för att min trädgård ser illa ut, men jag är sotis på deras.....
Jag skulle också vilja ha en fin rabatt. Jag tror att jag ska anställa en människa som :fixar min trädgård, lagar maten och tar hand om den rena tvätten. Naturligtvis ska hon/han städa mä. Det blir inte så mycket kvar till mig.. Tänk vilken trevlig mamma hustru jag skulle bli då:)

Du får heltenkelt skaffa klacklösa skor med usel smak och låsa in dom tills Voffan blir äldre....
Kram och ha en bra helg.
envanliganna

Postat av: nallemamma

ha en skön helgdu me kjamixxxxx
nallemamma

2006-09-30 @ 14:53:34
Postat av: Amaltea

Aj Aj ...skorna var det illa med...
men du ska få lite matnyttigt till datorn här..
http://safety.live.com/site/sv-SE/default.htm
fixade till min dator där igår ...bra
Sen nästa spörsmål här..
http://www.feedreader.com/
börjar du använda den .undrar du senare hur du någonsin kunnat vara utan den ..

Ha nu en skön helg, haltandes med ojämna skor ...men det är väl som med livet, lite upp, lite ner *ler*

(((Kram)))

2006-09-30 @ 19:50:40
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/
Postat av: Paula

Nämen snälla, får jycken bara ben att tugga på?? Den måste få käk också (asg!)
Ja nog gick det åt några par skor minsann när jyckarna var små, det var kul att se de 4-veckor gamla valparna hos dottern, dom bet på våra tår dom, med sina små sylvassa tänder! Det kändes mindre mysigt! Hoppas du länkar till er jobbarsida när den är klar! Kram på dig!

2006-10-01 @ 15:02:45
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback