En regnig SÖNDAG!!!

56582-165
Idag är de redig höst. Regnet sirpar sakta ner från himlen o det är redigt kylig ute. Ja om man jämför med hur dagarna varit sista månaderna så!! Idag känner jag mig betydligt bättre i förkylning o hosta. Tror jag sovit som en liten gris inatt, har varjefall inga minnen av att jag varit vaken eller uppe..*ler*.  Idag ska jag laga mat till mitt barnkompani som kommer hem i eftermiddag. En av grabbarn som är jägare har bidragit med kött, så vi får se hur jag får ihop det.

Tänkte eftersom jag är piggare, rastlös, billös och de är tråkigt väder ska jag ta en runda i mina linneskåp och rensa ut lite. Man sparar så mycket saker som bara tar plats och aldrig används. Dessutom behöver man ju platsen ”när man köper nytt”. Människor är underliga varelser och ombytliga. Nu kan man väl också packa ner sina sommarkläder långt in i garderoberna och hänga fram lite tjockare plagg. Ja man tänker mycket, när kvällen kommer får man se hur mycket man igentligen gjorde av allt man tänkte.
 

Ha en skön söndag!!! 
    

56582-154


Kommentarer
Postat av: KattmammAnn

Hej på dej

Kommer in till dej för att önska dej en fin kommande vecka.
Tack för grattulationerna på min blogg till den nya Änglen, det värmde.
Kram från Ann

Postat av: Anna-karin

hmm...det är mycket som är så konstigt..kramar dg ömt och hoppas att du vilar nu..

2006-09-03 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback