En haltokig kärring = Jag //eller?!

Här är en halvtokig kärring!! Ja de e väl jag. Om Ni hör talas om någon som står och slår med en snöskyffel i träden, så  är det jag. Det är enda sättet att få ner äpplena från trädet, jag blev liksom sugen på äppelkaka ikväll  när jag var ute på tomten och tränade hunden. Ja så det bästa jag fann lätt tillgängligt och med långt skaft, de var just en snöskyffel. Nej, fråga inte vad den gjorde ute nu, men den kom jallafall till användning även om de inte är snö.  En av sönerna var snäll och körde till tippen ikväll men det jag plockat ut ur alla vrå och som inte var något att spara. Nu börja de bli lite ytor över, de e skönt. Då kan man ju börja spara på nytt. ”fniss”.  Nåhä, dags för tant att sova……. I morgon ska jag öppna en ny blogg, men bara för mig själv, det är support som rekommenderat de nu när de släpper mer fritt, alltså en blogg att öva i, de e ju bra. God Afton

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha...ja alla sätt är bra utom de dåliga...;-)
Annars har jag hört att stege ska vara rätt bra om man vill komma upp sig en bit..inte lika kul förstås kanske...;-)
Vi har också använt våran snöskyffel...den står i hallen för tillfället...sonen grävde med den i sandlådan för ett par dagar sedan...Det händer lite mer i sandlådan med en mega-jätte-spade..;-)
Det där med övningsbloggen fattade jag inte...men det blir nog jättebra...huvudsaken du vet vad du sysslar med *fniss*
Kram kram kram...

Postat av: Amaltea

Sov gott

((Kram))

2006-09-14 @ 00:37:32
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/
Postat av: stefan

Hej
Jag tittar in ser trevligt ut se min sida gått igenom mycket är en handikappad man 47 är som även sök parner sen 96 men dsvårt få nån aceptera mitt handikapp. skriv så blir jag glad kram stefan

2006-09-14 @ 06:06:50
URL: http://stefan955.spaces.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback