En dålig dag........

56582-166


Jag idag är jag på ururselt humör jag sitter i ett hörn och hämta energi och styrka till att bli mig själv igen. Faan, ibland känns de som man går genom eld och vatten, man finner
öppningar och sprular av glädje så kommer något nytt och slår ner en.Varför är de så?Idag är de synd om mig,Idag är inte min dag.Lika bra jag inhämta mental energi för morgondagen, för då, ja då måste jag vara trevligSnäll o go. Vem är jag igentligen, den frågan kan jag inte låta bli att ställa mig själv ibland.Varför hamnar jag alltid i eld eller vatten??Vad har jag gjort världen??  I morgon är en ny dag!!!! En bättre dag.    

Kommentarer
Postat av: KattmammAnn

Hej vännen
Japp, dessa frågor har jag ofta ställt till mej själv... Ibland är det så jäkla tufft att man bara vill lägga sej ned och bara vill inte vara med längre. Precis, man måste ta nya tag, kämpa som en galning och ändå så lyckas det komma något ivägen som slår undan benen på en.
Kom, ta min hand och låt oss kämpa tillsammans, tillsammans är vi starka!
Kram på dej och ha en skön helg. //Ann

Postat av: Amaltea

Åhhh ...kära Anki ...

....hm.. vi känslomänniskor, vi som är som allra starkast är oxå som allra svagast ... det är för att vi känner sååå mkt. Ibland finns stunder jag önskat att jag lättare bara kunde skaka på axlarna och gå vidare, ibland är jag glad för att jag känner så mkt. Då brukar jag tänka, att om jag känner så mkt mer än dom som bara rycker på axlarna vid motgång, måste ju det betyda att ja ibland får känna så mkt mer glädje.

bara stora stora

(((Kramen kramen kramen )))

I morgon är en ny dag, hoppas den för med sig något lite bättre till dig min kära.

2006-09-09 @ 22:12:26
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/
Postat av:

2006-09-30 @ 11:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback