Träning-Massage-Lampor VILKEN DAG!!

Vilken dag. Började min träning på morgonen, de var skönt. Kände mig som en ny människa efteråt. Gick lite tidigare från jobbet för jag skulle runt El-giganten och köpa en digitalkamera, den vi har på jobbet har gett sig. Vilken affär. Massor av folk, två expediter och inga kölappar. Njätt, de blev ingen kamera för jag hade en tid att passa så efter tre kvart fick jag ge upp.
VARFÖR HAR DE INTE KÖLAPPAR I AFFÄRERNA?
Men behöver ju en hel dag på sig om man ska armbåga sig fram på ett sånt ställe där alla ska se och känna och fixa och få information om apparaterna de köper. Ska göra ett nytt försök i morgon och då ska jag faktiskt fråga dem varför de inte har kölappssystem. Kan tänka mig vilken röra det är där exempelvis inför julhelgen.  

Ja efter den där Gigant upplevelsen var jag på massage, det var det jag hade tid att passa till. Ohhhhhhhhhhhhhhh…så skönt. Sånt behöver verkligen kroppen ibland.
När jag kom hem stod en ”händig karl” och väntade på mig utanför. Jag har fått hjälp att sätta upp lite lampor och gardinstänger. Har sånna där hårda väggar och tak som ”ja de ligger utanför mitt, göra själv område” Då är det bra med händiga karlar som kan ställa upp och hjälpa till. Nu är allt på plats och de lyser så fint.  

Nu ska jag ”bara vara” resten av kvällen, njuta och ha de skönt.
 
56582-179
     

Kommentarer
Postat av: Paula

Det är knepigt med åskrädda hundar! Kan ju säga att hon dessutom påverkas av om du är rädd...det känner ju hon på sig förstås!
Våra jyckar brukar lägga sig under bord o soffor, där dom kommer åt att krypa undan, efter att först ha skällt på vädret en bra stund, haha!
Hoppas nu massagen hjälper mot ditt onda, jag gick o fick massage varannan vecka när jag jobbade. Tyvärr slutade hon, annars skulle jag gå där än...
Ha en bra o åskfri kväll/Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback