Tjo ho jag oväder o sånt.

56582-190
Idag har jag varit arg..brrrrrrrrrrr. Eller kanske lätt irriterad, man blir de ibland när man är i tjänst ”så att säga”. Att åstadkomma görs inte alltid vad jag vill!! Ja det är tur att man är begåvad med att ”bita ihop och hålla käften” ((nästan)) ja chefen fick faktiskt en skrapa av dagens bi = jag!!!  

Efter jobbet var jag och kompisen med hundarna vid sjön. De lekte och badade och vi, ja vi duschade.  Nä de finns ingen dusch vid sjön men idag var den där jätteduschen på, de satte på den precis lagom tills vi slagit upp vårt medhavda kaffe. Ja den där som sträcker sig över hela himlen.

Nu blixtrar det och åskar runt om här, så snart får jag nog dra ur datorn och gömma mig i garderoben. Gillar inte åska och de gör inte hunden heller. Det åskade tidigt i dag på morgonen här vid 3 tiden, då kom hunden upp till mig och kröp ner under täcket, det händer bara om de åskar, de ska jag lova. Ja förstås när hon ska väcka mig också, men då far hon bara omkring som en virvelvind i sängen tills hon fått mig på fötter. Undrar just om man kan få ur djuren den där rädslan för åska? Tips!! 

 I morgon bitti ska jag börja träna. Får en personlig tränare (ja får och får) det ska bli spännande. Därefter ska jag jobba och direkt efter jobbet ska jag på massage, de ser jag fram mot. Har lite ont i vänstra sidan av min ”gamla kropp” efter olyckan. Inte kul alls, men jag hoppas de hjälper med lite massage. De kommer från nacken och ner i axlar och arm. Jag lider verkligen med människor som har ständig värk, de måste vara ett helvete att alltid ha ont och må dåligt. Jag har en dröm ”en dag ska jag uppfinna något som tar bort all värk och ingen ska längre behöva ha ont och lida”. Jag tycker att alla människor ska få må bra och ha de bra i livet, men ju äldre jag blir ju mer inser jag att världen aldrig kommer att bli så vacker.

Men drömmar kan ju ingen ta ifrån en

. 56582-189         


Kommentarer
Postat av: Anna-karin

åhhh jag hoppas att din dröm slår in..för den är min med..jag kommer inte längre ihåg hur det känns att vara smärtfri..jag har inte den blekaste..det är i december 10 år sen..hmm..tiden springer iväg.....kjam till världens bästa Anki...och dumma space som inte är snäll mot dig :(..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback