Till skott & nattliga gäster.

56582-182Nu så har beslutsångestAnki tagit steg ett och kontaktat ägaren till gården. Han har inte varit anträffbar idag så jag har bara snackat med hans fru och nu, ja nu väntar jag på att han ska kontakta mig med vidare besked.  Spännande. Annas har dagen tillbringats bland papper och pärmar och datorer djupt försjunken i diverse arbetsuppgifter. På lunchen tog jag hunden till skogs och rensade ur hjärnan i friska luften. Det är fortfarande sommar på dagarna men itterkallt på kvällar och nätter, njä inte sköldgrader men kallt endå.  

Ikväll har vi inte gjort mycket  mer en varit på promenad med grannen o hennes hund. Det är en aning mörkt och svart när man går genom skogen nu, en ficklampa är inte att förakta och det tänkte jag faktiskt på och fick med. De e så trist att de blir mörkt så tidigt nu. 
 
56582-112
Natten som gick hade vi objudna gäster på tomten. Hunden väckte mig stax efter klockan 3 genom att skälla som en galning. Jag gick ner och kollade runt ute men såg ingenting. När jag kom ut på morgonen hade någon försökt koppla bort extraljusen på bilen. Läskigt att folk ränner omkring på tomter vid den där tiden på dygnet och försöker sno saker. Då är de ganska skönt att ha hund som säger ifrån. 
 


Go afton.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

nämen hugha skurkar...usch..jo jag är också glad att du har en hund som skäller..oki ett steg närmare boendeplanerna..jamen jag har på känn att du vet vad du vill ändå..så jag ser med spänning fram emot att höra vad det blir..kramar denna kyliga tisdag morgon (åtminstone i norrland)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback