Rosa Bandet mm

Torsdag. Idag har jag tränat igen och dessutom textat en vibrator maskin. Häftigt var de, fast jag är lite skeptisk mot sånna där maskiner. Frågan är ju var de igentligen är som händer inne i kroppen när man använder dem. Ja att någon händer det är helt klart för jag fick träningsvärk i ansiktet, knepigt men sant. De sägs att alla muskler som man inte når in till med vanlig träning sätts i rörelse med den där maskinen och kanske är de så. Vi får se, tänkte testa den några gånger och se vad som blir resultatet.  

Idag startade jag en insamling till Rosa Bandet för bröstcancerforskning på jobbet.
Vi bidrar alltid med bidrag inför jul till cancerforskningen, så nu tyckte jag vi kunde köra en runda med detta också och utmana andra företag att hänga på. Funderar på om jag skulle starta en privat också, känner starkt för de där, med en väldigt liten slant kan man bidra till stora saker, många bäckar små!! Cancer är en otrevlig sjukdom som kan drabba oss alla. Så jag bidrar gärna med en liten slant till forskningen så att de finner bättre och bättre hjälp o vård och kanske man en dag kan bota alla som drabbas.  

Ikväll har vi varit i skogen med kompisarna. Det var redigt kyligt ute ikväll, kände att det var rätt bistert på morgonen också när jag gav mig iväg. Men under dagen sken solen och de var jättevamt. Lite svårt att klä sig tillfredställande för hela dagen nu. Kollade ”Bonde söker fru” igår. Jag föll för Mikael jag, han verkar vara en kille i min stil. Vi har haft lite diskussioner runt detta program idag och de verkar som de flesta föll för just honom. Det var hans sätt, hans beteende ja han hade något speciellt tycker jag. Ska bli kul att se fortsättningen på detta och hur de går för killarna. Jag skulle inte vilja vara varken i deras eller damernas kläder, här är nog lätt att felbedöma och välja helt fel. Men de kan också blir redig lyckoträffar. Spännande, de var onekligen ett annorlunda program, nu gäller de bara att komma ihåg att slå på TV:en när det är på onsdagar.  

God Afton.

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

försökte ta mig in och skriva en kommentar tidigare men icke det..sur blir jag då...men nu gick det..vad duktig du är som samlar in pengar..sen oroar jag mig lite att den där maskinen ska skaka sönder min Anki..hmm...kramar..

Postat av: Lillatanta

ja ha du inte kommer jag i håg vad de hette men den som vär äldst av dem med de mörka håret ochgrå tinningarnas charm lyckades charma mej.Men jag behåller min så länge,enklast så.
Här är så tomt och tyst i mitt hus.Kaj tog med sej barnen på lill semester till finland till på söndag.Känns konstigt.Tur att vovve nellie offrade och stannade hemma hos mej
kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2006-10-05 @ 22:58:57
URL: http://lillatanta.blogg.se
Postat av: Anna-karin

tassar in för att lämna dig en varm kram och önska dig en underbar helg..kram

2006-10-06 @ 17:06:59
URL: http://anna-k67.spaces.live.com
Postat av: Paula

Haha, gillar du inte foton på dig själv?? Nä vem gör väl det? När jag såg första fotot från frissan idag, höll jag på att storkna! Har JAG såna hemska påsar under ögonen? Jo kameran ljuger inte!! Det är dock värst på morgnarna, undrar om jag är allergisk mot mina djur...
Fasiken, kommer inte ihåg vem Mikael var! Ska försöka tänka på det nästa vecka, tydligen blir killarna sextrakasserade också, haha! Deras lugna stillsamma bondeliv har allt förbytts till nåt helt annat!
Nu drar vi till ditt förhatliga Öland, höres om en vecka/Kram

2006-10-06 @ 17:48:19
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback