Inte dagen efter!

Uch, de sitter en liten elak varelse inne i mitt huvud och slår in spik eller nått.
56582-202
Ont gör de varjefall. Nej, de är inte dagen efter, visserligen var jag på fest i går men jag drack inte en droppe alkohol eftersom jag körde. Festen var trevlig, skrattade nästan hela kvällen, ibland tål jag inte mycket förrän jag får skrattanfall56582-204 o sedan går de inte att få hejd på det, oh så var de i går. Jag sov till 11 idag, kanske därför jag har ont i huvudet, trodde knappt de var sant när jag kollade klockan o hunden sov fortfarande.
Snacka om morgontrött jycke, hon är förträffligt lik sina småhussar. Nja, de är ju bara små i mina ögon, i andras ögon är de ju stora karlar, oh nu mera sover de väl inte bort dagarna heller.  Kompisen ringde så jag fick göra mig i ordning snabbt för vi skulle ut i skogen med hundarna. De var lite blött och så idag där ute så nu har jag ingen gul o vit hund längre utan en svart/grå. Fattar inte varför just min hund älskar att ligga i skitiga vattenpölar och rulla, dessutom är hon döv eller något för hon hör inte när matte säger N E J!!! Tack gode gud att de finns rent vatten o schampo.  För ovanlighetens skull ska jag inte ha middagsgäster denna söndag. Nej jag ska fara till stan jag och handla lite mat o sånt inför kommande vecka. Så ska jag hämta hem sonen som blev kvar i stan i går efter att de haft sin ”hej då fest”, ja igår festade de som ska åka nästa helg runt med alla sina vänner en sista gång innan de bär av till andra sidan jordklotet. Fy, nu börjar de närma sig. Den middag vi skulle haft idag har vi skjutit fram till på torsdag då vi ska ha en liten ”hej då fest” här hemma för den resande sonen.   
En fortsatt skön söndag till Er Alla. 56582-203    

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj så skönt det lät...sova till elva...mindre skönt med huvudvärken...hoppas att den är bättre nu i alla fall...
Nu ska jag krypa till sängs...ja eller kanske inte krypa till sängen då da..;-)
Godnatt på dig...
Kram kram

Postat av: Disa

Hallå där Anki :)

Hoppas du mår bättre idag utan skallebank och elände.
Bara du inte råkat ut för denna
förkylning som härjar överallt.
Själv försöker jag hålla den stången.

Ny vecka , nya hyss...
Ha det gott :)
Kraaaaam//Disa

2006-10-23 @ 08:08:00
URL: http://www.de-design.biz
Postat av: Ella

Hoppas att du mår bättre idag. Jag får alltid huvudvärk när jag sover så där länge men visst är det skönt ibland?

Jag måste också säga tack igen... För dina underbara kommentarer i min blogg.

Kram

2006-10-23 @ 08:58:32
URL: http://livetefter.blogg.se
Postat av: Anna-karin

hej gumman..har inte varit in igår...men nu kom jag wroooom...mellan mina tok ryck..
åhhs sonen far :(
måste dom fara omkring när dom blir stora så att man inte vet var man har dom också??..ujujuj..alltid ska det va nått..hoppas att skallebangen är bra nu...kraaaaaaaam.....

2006-10-23 @ 10:44:53
URL: http://anna-k67.spaces.live.com
Postat av: Nallemamma

Men har du me fått den onde?? skönt att de inte e bara ja o andra utan du har lite me fniss!!!
Puss på dig o Ebbha! vart hos min ebba i helgen se bilderna???
Kram
Nallemamma

2006-10-23 @ 15:00:43
Postat av: Paula

Hmmm trist att behöva vänta, sån är jag också! Allt ska ske på momangen! Men men sen är det ju så att jag är fatalist, jag tror på ödet, så är det meningen att du ska ha huset så blir det så! Ibland har jag grämt mig nåt hemskt åt sånt jag velat ha o inte fått, men tittar jag i backspegeln så inser jag att det var bäst som det blev och att jag gått vidare till något bättre!
Men nog tycker jag att dom kan visa huset även om det är ostädat, du ska ju inte KÖPA det!
Kram

2006-10-23 @ 17:30:57
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback