En onsdag....

Oj vad jag har varit trött idag, de är nog efter träning o massage. I morgon ska jag på det igen, ja träningen alltså. Två gånger i veckan var de tänkt. Idag tog jag tjuren vid hornen igen och ställde mig på El-giganten snällt och väntade och väntade o jag till slut kom faktiskt en expedit och jag fick inhandla en digitalkamera. Så nu ska det fotograferas igen på jobbet, ja de var till jobbet jag köpte den för den vi hade var gammal o sliten. Den första som hamnade på den var naturligtvis jag. Faan vad man ser ut, jag avskyr fotografi, varjefall på mig själv. Jag tycker alla blir så bra på foto men jag, ja de blir bara hemskt.  

Kanelbulle, ja de fick vi naturligtvis till eftermiddagskaffet. Fattas bara, de vet var de gör när de hittar på speciella dagar…..de gynnar de som säljer. Nja får de inte sälja färdiga bullar så får de sälja mjöl o kanel och resten av ingredienserna. Jag tror de gått åt många goa kanelbullar runt om i landet idag. 
 

När jag kom hem ikväll gick jag till skogs med grannen o hundarna. Hon jobbar så mycket så det var länge sedan vi traskade ihop nu. Hon är sån där koskötare, eller de heter ju avbytare. De verkar vara i tjänst jämt. Vi fick gå i regn ikväll, men de är ju inget som stoppar en när man har hund om man nu inte lär dem gå på toaletten, men de har jag inte lärt min. De finns inget dåligt väder bara dåliga kläder burkar man ju säga. Men faktum var att jag kostade inte bara på mig att leta upp regnjackan så ja, jag hade dåliga kläder men de gjorde ingen de skulle endå in i tvättmaskin när vi kom hem.
 
Jag har ätit en läcker middag ikväll, sånna här supergoda  
56582-193
Jag fick ett brev idag från Alecta där fanns också möjlighet att vara med och tävla om en resa till någon av Europas huvudstäder, tänkte jag skulle vara med varjefall. Man vet aldrig jag har ju lik stor chans att vinna som alla andra. Nu ska jag skifta tvätt i maskin sen ska jag sätta mig vid TV:en faktiskt och titta på Bonde söker fru. Låter ju häftigt. De finns många sätt att finna partner på nu för tiden. Alla är nog bra, utom de dåliga!!! 
56582-152
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback