V75

56582-178
Idag sov jag till det lite bara lite till halv 9 men de är en bra sovmorgon med tanke på hur tidigt man stiger upp under veckorna. Pratade med sonen i Sidney på MSN på  morgonen fast  hos dem var de kväll. De var en trio som for iväg men en av dem har redan bestämt sig för att åka hem igen. Lite trist, fast de finns säkert en stor anledning till det.De andra ska ge sig iväg ut mot nya mål på måndag och lämnar alltså Sidney. Spännande. 

Väninnan och jag for till stan idag och spelade på V75. Det var ren hysteri och massor av folk i spelbutiken, två av dem var vi..haha. Jag brukar aldrig spela på V75 men nu följde jag liksom med strömmen o den stora drömmen att bli rik.  Tänk om jag vunnit 75 miljoner, de vore rätt häftigt faktiskt!! Nu har man bekymmer ibland att få pengarna att räcka till då finge man bekymmer med vad man skulle göra med alla pengar. Pengar är väl alltid ett bekymmer verkar det som, både om man har för lite, lagom eller för mycket. Det kanske är så att pengar liksom skapar bekymmer. Sen tog vi jyckarna och drog till skogs. Idag var de lite varmare annars har vi haft minusgrader nu några dagar. Jag har fått en ny fin ”gå ut med hunden jacka” en sån där med reflex o sånt, redigt läcker faktiskt och bra i mörker.
Efter skogen tog vi en fika. Ikväll har jag slipat möbler. De var faktiskt kul, brukar inte hålla på med sånt men de var redig roligt. Har lånat en bra slipmaskin så det gick ganska fort också. Nu får jag inhandla lite färg på måndag och måla  Det är en väldigt gammal möbel och jag har inte hjärta att göra mig av med den, med lite färg o så passar den nog bättre in bland de andra man har, den ska få bo i mitt nya sovrum sedan. Där behövs lite möbler för det blir rätt rejält.  Nu är det väl dags att ta lördagskväll då. 

Go afton.

 


Kommentarer
Postat av: Doris

Hoppas att du vann!! Här spelas det på Lotto varje lördag, oh, jag skulle såå behöva vinna ;0) !!!
Är snuvig och less, "gubben" är ute o "roar" sig och jag och Prinsen roar oss här vid datorn ;0) !
I morgon har man lovat oss en storm med lite snö också, alltid lika roligt, inte :( ...
Usch, vad det här blev deppigt, hoppas att jag inte smittar ...
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Postat av: Disa

Hallå :)
Jo,,vill du ha en bild, så högerklickar man på den,
spara sen i sin egen hårddisc, därifrån lägger man ut den t.ex på Spaces eller annat fotoalbum om man inte har hemsida.
Och därifrån lägger du sen in bilden i din blogg etc.....

Du gör INTE fel, för det har jag redan sett ;)
Så du kan vara lugn och veta att du inte ställt till det för någon.

Det är när man KOPIERAR bilden det blir trubbel.
Och då står det KOPIERA! Enkelt som så :)

Ha en skön söndag.
kraaaaaaaaaam//Disa

2006-11-05 @ 10:42:25
Postat av: Lillatanta

halloy o vad det var länge sedan som jag var här.Fullt upp har det varit.Ser att det har hänt en hel del här med.Sonen är i alla fall i säker hamn läste jag skönt.tråkigt att någon är dum mot min Anki det gör mej ledsen.men skönt att du verkar vara en fighter som slår tillbaka.slå hårt för rättvisan ska segra.Varför det inte funkar att byta bakgrund fattar jag inte ,ska kola lite och skriva mail.ja det går att byta text osv med.vet inte hur man sska göra men mitt sätt funkade ska förklara det med.hör av mej så fort jag hinner.kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2006-11-05 @ 15:56:53
URL: http://lillatanta.blogg.se
Postat av: Lallis

Hejsan!Hittade hit till dig via en annan sida och kommer gärna tillbaka flera gånger:)
Hälsningar Lallis

2006-11-05 @ 16:28:59
URL: http://www.knasigamamman.se
Postat av: Lillatanta

jag testade med din bakgrund och den funkade bra men du hade : tecken som skulle bort samt att du inte skrivit dit url

så här ska det se ut

body {
margin: 20px 20px 0px 0px;
background: #fdeef5 url("http://www.dott.se/img/bg_hemsa/ny/291.jpg");

}


säg vad du vill ha för text och om du vill byta färger på bakgrund av där du skriver så ska jag visa dej var.kraaaaaaaaaaaaaaaam

2006-11-05 @ 16:32:08
URL: http://lillatanta.blogg.se
Postat av: Annika

Anki är tillbaks...Anki är tillbaks...hej hopp tralla la la la...Aniki är tillbaks...*sjuner*

Hoppas att du vann lite lagom med pengar då...har också undrat vad man ska göra med sådana ofantliga rikedommar...man blir ju liksom aldrig av med den sånna summor...och vad skulle man ha att oroa sig över då när pengarna aldrig tar slut...;-)
Skönt med din nya "gå ut med hunden jacka"...det gäller att hålla sig varm och go...
Ha en trevlig kväll...
Kramar

2006-11-05 @ 18:17:17
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Annika

*fniss* Aniki...näää så heter du väll inte...ANKI skulle det ju va...lite bråttom på tangenterna där...;-)
Kram...igen

2006-11-05 @ 18:18:38
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback