Tusen Tack!!!

Oj oj, vad jag ställt till det på min blogg. Ville göra den lite finare ju och kom en bra bit med hjälp av lilla tanta. Sen körde jag fast igen och då ryckte Disa in, ja så jag upptog en bra bit av hennes fredagskväll.
Aja baja. Tusen Tack för alla hjälp!!!
Var vore bloggen i all sin glans om inte lilla tanta och Disa fanns??  
56582-212

Idag fick jag en liten påminnelse om ”att jag faktiskt lovat att vara barnvakt i morgon”. De hade jag glömt totalt, tur mina vänner vet hur senil jag är emellanåt…hihi.  Ja så i morgonkväll ska jag vara lektant och gosa med småungar, trevligt!! Jag gick o drömde om att jag skulle få flytta och fira jul i mitt nya hem, men så blir det nog inte. Det har hängt upp sig på vägen så att säga, inte med mig men med de som skulle ta över här jag bor nu. Men de e ju ingen större katastrof man blir bara lite ledsen sen går de över, inte mycket att orma sig om. Dubbla boende kostnader pallar inte min lön med. Idag har jag varit och hämtat tapetkataloger, men oj så svårt det blev att välja tapet nu då. De var så svårt så jag la undan dem och tar tag i det i morgon istället. Jag har ju hela helgen på mig!!! Nähä, nu har jag inte tid att sitta här längre, de e ju fredagskväll. 

Trevlig Helg!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka snälla vänner du har...skönt att de kunde rycka ut och rädda din fina blogg...
Ja du är väll och leker och gosar med barnen nu antar jag...jag har en känsla av att du är världens bästa barnvakt...Hoppas bara din träningsvärk har blivit bättre nu då...så du kan krypa på golvet och bygga kojor...;-)
Visst är det svårt att välja tapeter...det finns lite för mycket att välja emellan tycker jag...ibland känns det nästan som att det är bäst att blunda ta det som slumpen tilldelar en...;-)
Ha en bra helg goa Anki...
Kram kram

Postat av: Paula

Äsch då, min kommetar verkar inte fastna här inne idag! Provar igen då!
Ville bara tacka för att du fixat lite större stil så även en halvblind gammal höna kan läsa obehindrat igen!
Ha en underbar helg!/Kram

2006-11-11 @ 17:29:08
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anna-Karin

åhh..dessa blogg strul..jo det förstår jag att
man blir lite besviken..men men..det kommer fler jular...hoppas att du fått en mysig lördag idag..
kramar om dig..

2006-11-11 @ 23:25:32
URL: http://anna-k67.spaces.live.com
Postat av: Doris

Ja, jag måste säga att jag instämmer med Paula *fnissar*, är MYCKET förtjust över ditt nya "look", såå "läsligt" !
Förstår att du är besviken över att inte få flytta in före jul, men det blir väl ändå flyttning,bara senare, eller ?
Sköt om dig!
kramar, Doris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback