Snor o host...!! ennu.

Snöffsel o snorande, jo de tar lite på krafterna när man ska jobba hela dagarna och sedan packa på kvällarna, men det får gå, tycker nog jag blivit lite bättre.  Man får vara glad att man inte har feber. 

 
I morgon ska jag varjefall vara ledig både från jobbet och packandet, för jag ska resa bort och titta när de bygger ihop ”byggsonens” hus på fabriken. En trevlig lite utflykt hoppas jag. Sambons (hans sambo) föräldrar ska också följa med, så de blir en heldag.  Det är lite häftigt att de bygger huset inne och sedan levererar det i två delar, tapetserat och klart. De lär ta god plats på vägen det där ekipaget  när de kommer till tomten sedan.  Utvecklingen går framåt snart kommer väl uppblåsbara hus…hihi. 

 
Jag ska börja köra första flyttlasset i helgen, nu så ska de vara klart där ute för mig att ta över.  Så om några veckor räknar jag med att lämna över detta huset till nästa hyresgäst en fyrabarnsfamilj ska flytta in, så här ska trampas barnfötter igen. Då blir de lite liv i huset.Har hjälp dem att forsla hem en säng i kväll eftersom jag har tillgång till en lite större bil som sväljer en hel del.  Har lagt beslag på den nu en tid framöver så jag kan forsla mina saker också, men nästa helg kommer en stor flyttlastbil och hämtar mina möbler.  Nu börjar de bli redigt spännande.   

Vi har fått tillökning på gården med häst.
56582-218
Vi hämtade hem den häromkvällen i ösregnet. En redig skönhet faktiskt och hon verkar har funnit sig väl tillrätta. Nja hon blir ju väldigt ompysslad naturligtvis.
 Nu är jag helt slut och ska krypa i säng.  De tar på krafterna att vara förkyld och samtidigt vara fullt sysselsatt med både det ena och de andra. 

Ha de gott….fortsättning följer.
  

Kommentarer
Postat av: Paula

Ojoj även om du har mycket att se fram emot så avundas jag inte dig just nu! Se nu till att du får tillräckligt med sömn så du orkar!
O shit i min utmaning om det känns som att du inte hinner, det var inget måste!
Vår hyresvärd har köpt sig ett gammalt timmerhus eller timmerstomme eller vad det nu är, som ska forslas hit till denna tomten någon gång...nåt redigt gammalt tror jag. I helgen fick dom åka dit o täcka med presenning för det regnar in friskt...
Krya på dig, hälsa Ebba/Kram

Postat av: Anna-Karin

wn liten poahäst..men så skojsigt..bara dom inte kommer så nära mig för jag är sååå rädd för dom.
men dom är fina..men visst tar du det lite lugnt gumman..jag tycker att du har ett tempo som är oroväckande samt en förkylning att dras med..hm..
kramar till världens bästa Anki...

2006-11-22 @ 09:31:14
URL: http://anna-k67.spaces.live.com
Postat av: Doris

Det låter ju helt otroligt med din sons hus !!! Men väldigt fiffigt också, tänk att få det bara helt klart ;0) !! ( Vi byggde vårt hus själv och det gör jag ALDRIG igen, sicket jobb !! )
Lycka till med flyttningen och krya på dig !!
Kramar, Doris

Postat av: Paula

Hoppas du tagit det lugnt o hållit dig under täcket: Jag klarar mig nog, men du kan ju smitta en massa andra personer som kommer i din väg! Här i Dalarna grasserar nu vinterkräksjukan (trots att vintern lyser med sin fånvaro) och lasaretten är överfyllda och stängda o det är besöksförbud o jag vet inte allt vad! Måste jag välja tar jag hellre en vanlig förkylning...
Kram

2006-11-23 @ 19:55:23
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback