På återseende, hoppas jag!!

56582-115
Varför slår ni undan benen på mig hela tiden. Varför?Hur många gånger ska jag resa mig när jag oskyldigt blir ikull vält.Hur många gånger ska jag orka.Ni har att göra med en stark kvinna, en kvinna som inte duckar i första taget.Men även mina krafter kan ta slut, även mitt försvar kan sina.Jag kom hem glad och lycklig idag, ett brev på posten drog ner rullgardinen och allt blev svart. När har jag lidigt nog? När ska för evigt kunna skaka Er av mig. Måste jag bli arg och bitter, måste jag vända alla taggar utåt för att Ni en gång för alla ska lämna mig ifred och låta mig leva mitt liv. Eller ska ni lyckas sätta en evig punkt?Ni har gjort min dag till nattsvart mörker, men jag är en kämper, jag är oskyldig och jag kommer att kämpa in i det sista för min upprättelse.  

Kampen en ny kamp har startat, ni frestar min krafter, ni slår undan benen på mig, jag reser mig igen, men hur många gånger, hur länge orkar jag? Ni väcker hat, Ni väcker oror, Ni väcker kämpaanda. Jag har inte ord för Er. Min första tanke var, NEJ jag orkar inte mer.
Men så sa något/någon inom mig, Du har rätt – bevisa det. Men hur många gånger, hur länge ska jag orka bevisa. Hur länge ska jag behöva slåss innan jag får frid i livet? T

ill Er som läser min blogg vill jag säga, det här har ingenting med Er att göra.
Men just nu känner jag att vid sidan av det jag ska igenom orkar jag inte föra en dialog i bloggen därför säger jag. På återseende i bättre dagar, om bättre dagar kommer.Glöm ALDRIG att jag är en kämper!!! Oh det finns alltid ljus bortom horisonten.

Var rädda om Er, jag hoppas vi ses igen.
 
56582-189 Anki  

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

tassar in..andas med dig..
finns med dig..förstår dig..och jag vet att du är en kämpare och jag känner din sorg och smärta..
jag finns med dig..jag finns och du vet var..
Jag tar din hand i min..håller den..
Kramar om dig och viskar till dig..
" du är världens bästa Anki..låt ingen annan
säja annat.."...puss på kinden och varma kramar..

Postat av: Annika

Men då Anki vännen..hm...jo det märks att du är en överlevare...Och vad det än gäller önskar jag dig all lycka. Jag hoppas verkligen att du får din upprättelse, och även ro...det är du värd...rara goa Anki.
Tänker på dig, och jag hoppas verkligen att det ordnar sig...och att du kommer tillbaka, skulle sakna dig massor annars...
Varma stora kramar till dig..

2006-11-01 @ 23:07:55
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Anna-Karin

tassar in för att kolla till dig bara..tassar ut igen men lämnar en varm kram innan jag försvinner igen..

2006-11-02 @ 19:12:44
URL: http://anna-k67.spaces.live.com
Postat av: Disa

Hallå Anki.
Kikar in och önskar dig en skön helg.
kram//Disa

2006-11-03 @ 09:01:11
URL: http://browneyez02.spaces.live.com
Postat av: Sussie

Hej Anki!
Läste en varning på annan blogg (ovan med sådant), hade en viktig fråga. Kan du mejla till mig:
[email protected]
MVH /Sussie

2007-01-14 @ 14:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback