Man hänger i drömmar!!

56582-214

Aj o oj vad jag har ont i magen. Den är stor och svullen o om man inte hade mer vett kunde man tro jag snart skulle föda barn. Jag växte hastigt ur mina byxor och fick sadla om till kjol med resor i midjan.  Men man får stå ut. Jag har nog för mycket omkring mig nu, då säger min mage STOPP!!Fast igentligen har jag inte tid att ha ont i magen, men de bryr ju inte den sig om.

Nu är de bråda tider. Jag ska FLYTTA, tänk en av mina små drömmar blev uppfyllda.Jag får fira jul ute på gården.  Jag har en annan jättestor dröm också, som rör ett av mina barn och ”den ska slå in” de har jag bestämt.  När den gjort de, då ska jag berätta.. 

Ja sanningen o säga har jag inte tid att sitta här, jag måste komma igång o packa.De e mycket som ska ner i lådor, så!!!! 

Ha det gott Alla ”fortsättning följer”    

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

Oj vad det låter spännade.jag nog är det lätt att stressa upp sej när man har en flytt på gång.Men som tur är det något skoj som ska hända.jag är så nyfiken på din gård .kanske kanske man kan få se foton en dag
kraaaaam tat lugnt ta ett toy
kraaaaam

Postat av: Nallemamma

VA? ska du flutta? UT I SKOGA??? oj da, o så din lilla mage da,, va e detta da?
de mås ganska bra med familjen här,, glada o pigga e vi nu för tiden! saknar hojen just nu men vi ser framåt till våren o nya turer!!
Kram på dig o lilla fyrbenta tjejen Ebbha!!
Nallemamma

2006-11-14 @ 14:57:15
URL: http://bears641.spaces.live.com/
Postat av: Paula

men nu får du ta o fota lite därute på gården! Du är ju ändå där o sätter upp staket (till jycken?)
Va skoj att du får flytta tidigare, det är ju alltid jobbigt att bara gå o vänta...
Slipper du nu att betala hyra på gamla stället då?
Eller kanske får du bo ett par månader gratis på nya gården?
Hur som helst, gräv inte ner dig helt bland flyttkartongerna!
Kram

2006-11-14 @ 19:13:19
URL: http://paulaz.se
Postat av: Anna-Karin

nämen vad kul..
hihi...jag glädjs med dig..Kramizzar..

2006-11-15 @ 09:49:39
Postat av: Paula

Tack för titten! Passar alldeles ypperligt som min semesterbostad, hihi! Finns det någon sjö att doppa sig i också, så är lyckan total!
TV4 Guld ingår i Familjepaketet som vi har på Canal Digital så det kostar inget extra....
vi har valt ett så litet kanalutbud som möjligt, skippat alla filmkanaler, det kommer ju film på dom vanliga också, o vi tittar ju inte på film..
De viktiga kanalerna för mig utom dom vanliga svenska är BBCFood och Animal Planet!
Fortsätt planera o drömma! Kram

2006-11-15 @ 15:45:32
URL: http://paulaz.se
Postat av: Doris

Så roligt för dig att få flyttat in före Jul !!!
Var inne på din sida och kikade när jag var på nattskift i måndagskväll men då var det pytte,pytteliten text så jag bara "gick" igen, ser att du har fått det fixat nu ;0) . Funderade på om du kanske skaffat glasögon och såg själv sådan pytte-text ;0) ...Var på en föreläsning på jobb och tjejen hade gjort väldigt fina kopior av alla sina "overhead-texter" som hon lät oss få, enda problemet var att hon hade precis låtit operera sig för närsynhet och var med "100 %" syn och ingen av oss kunde läsa ordentligt vad som stod på papperna ...
Hoppas verkligen att du tar foton på din gård och visar oss !
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Postat av: Udden

Här kommer hon på besök.. hon som sällans syns till... Vad spännande m,ed flytt!! Vill du haproffshjälp? *harklar lite* Har ju inte plockat upp allt själv.. så nån sötrre hjälp av mej, kanske du inte ska räkna med... hihi

Men vad kul!!!! När går lasset? (har ju inte varit här på så länge...)

Lycka till // Kram Uddi-duddi

2006-11-15 @ 21:13:30
Postat av: ella

Grattis! vad kul att fira julen på det nya stället. Hoppas du slipper stressa för mycket med att hinna i ordning.

2006-11-16 @ 12:23:45
URL: http://livetefter.blogg.se
Postat av: Junitjej

Gullig bild!! Lycka till med flytten!!

2006-11-27 @ 06:29:27
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback