En dag efter...blogg fel

IGÅR BLEV IDAG FÖR ATT JAG INTE FICK IN MIN BLOGG IGÅR...GRRRRRRRR

PGA bloggs eviga krabbande med serven SÅ DETTA HÄNDE ALLTSÅ IGÅR!!

Idag på morgonen blev jag så arg så jag höll på att slå mig själv på fingrarna.
Vid halv nio kom jag plötsligt på
-hjälp jag hade ju tid till besiktning idag vid 7. Fågelholken, nu missade jag det.
En vecka kvar så är de körförbud på bilen. Oh de fanns inga nya tider förrän i mitten av juni, snyggt jobbat. Ja nu är jag besviken på mig själv. De blir till att ligga på och söka återbudstider varenda morgon…pust!!

För en bil med körförbud kan/vill jag inte ha. Hur ska jag klara mig utan den, NEJ de går inte.

Idag har jag ÄNTLIGEN fått tag i ett fästinghalsband till hunden. Har försökt ha få tag i hennes veterinär i 1½ vecka utan resultat. Idag fick jag äntligen napp. Vad sa hon då –jo de är receptfri sedan 10 dagar tillbaka. Jösses, om jag bara vetat. Nu hänger de ett snyggt vitt halsband runt hennes vackra hals. Hoppas de hjälper. Men tar visst någon vecka innan de verkar fullt ut.

Ikväll har vi varit  i skogen med kompisarna. En lång härlig promenad i UPPEHÅLL, de har inte hänt de senaste dagarna. Nu var de massa nya läskiga vattenpölar o vattenfulla diken som hundarna kunde bada i igen. Tacka vet jag torka, de längtar jag efter, för jag är rädd att förstöra hundens päls med allt tvättande. Man kan ju bara inte ta in en dynghög och lägga på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback