Så blir väl allt som vanligt igen.....

Hummm..så mysigt. Ja att sitta här på kontorsstolen igen. Om de bara inte
susade så i kupan vore de nog perfekt. Har ju haft lite svårt att koppla av på sista tiden, sömnen har inte varit vad den borde, kroppen har väl helt enkelt varit för uppskruvad för att koppla av. Men nu ska vi se om jag kan komma ner på jorden igen o lunka in i mitt vanliga jag.
 

Var och tog prover på morgonen igen oh fick reda på de som togs sist och de var inte bra, mitt blod är 25% sämre en vad de borde. Nu ska här ätas järn – har beställt skruv, mutter och andra små svårsmälta järnartiklar att tugga på om dagarna med hopp om att blodet ska stabilisera sig. Så får jag väl ta en tur till apoteket också och köpa lite järntabletter.
 

Plikten kallar……..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad synd att du inte vill sommarprata...jag som börjar bli riktigt nyfiken på den där dialekten.
Tack för besök, hur som helst (och det är ju tillåtet att skriva sitt manus....)
Ha det gott !

2006-06-12 @ 16:02:35
Postat av: millroll

Det var jag som skrev nyss....glömde underteckna !

Postat av: Anna-karin

ja nu är det bara till att sätta idig vad som krävs..inget att snacka om...mata dig full med spik...det är bäst det för inget får hända min Anki...morr..ska jag mata dig?...kram

2006-06-12 @ 20:05:49
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Disa

Du e som jag då...
Brist på all dela...

Nåja,,,man funkar på halvdunk oxå :D
Ha det skönt o smält inte bort..
kram//Disasomgömmersigibusken

2006-06-13 @ 07:18:07
URL: http://spaces.msn.com/browneyezto
Postat av: Amaltea

Ja Järna annamma ...in med skrotet ...du kommer fort att bli bättre. Ska du se.
Förra sommaren upptäktes dom på mig att jag hade folsyrebrist ....va e det sa jag ... ätit för lite spenat helt enkel. Symptomen på denna brist var deppighet, sömnsvårigheter, lätt förrvirring, svårt och veta för det är jag ju jämt....men skämt å sidor ....flera symptom försvann innom loppet av någon vecka när jag började inta folsyretabletterna. Nya rön har gjort gällande att sjukdommar så som Alzemirs och demens light *fniss* kan ha sitt samband med denna brist. Gissa om jag fyller på lagret lite då och då, numera...ja om jag kommer ihåg ..så att säga...vad sa jag nu ...

hoppas du snart är på G igen...

(((Kramen)))

2006-06-13 @ 13:57:24
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/
Postat av: Amaltea

Äh ...en massa stav fel...ser inte ordentligt...tog laptoppen med mig ut i solen....det reflekterar för mkt ljus in i skärmen ...attan ....

2006-06-13 @ 13:59:32
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/
Postat av: Paula

Ska jag skicka dig lite äkta finnblod genom kablarna? Jag har nämligen för högt blodvärde! Ligger på mellan 157-164 i HB.....skulle inte få starta i skidloppen, haha! Nä det är nog medfött, men det är inte heller bra, till sist blir blodet för tjockt o trögflytande (ja som jag i övrigt, haha) Då hjälper inget annat än att tappa blod...så varsågod, fram med huggtänderna bara! Kram

2006-06-13 @ 16:20:13
URL: http://www.paulaz.se
Postat av: Annika

Mums vad gott...snacka om att koka soppa på en spik...;-) Men hoppas att du blir piggare snart...man ska vara rädd om blodet...det är viktigt säger de som vet...
Tittar bara in lite snabbt och säger Hej och hå...och så...(ja lite rim är ju kul)...återkommer snart och läser dina andra bloggar...tar igen det jag missat...
Kramar

2006-06-13 @ 17:00:11
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback