Med Rätt Att Lata Sig....== JAG

56582-115
ALLA FÅR ÄR INRÄKNADE!! Men en är fortfarande kvar på Öland.
Idag tänkte jag, nu slutar jag oroa mig för ungarna, de e stora o klarar sig själv
- hur många timmar ska det hålla i sig tro?

Idag har de blåst, håret blåste för ögonen så jag vet igentligen inte redigt vad jag varit idag. Men ett tag var de lite blött om fötterna så vi var nog och badade.
Ja, jag möjligen fötterna men hundarna simmade väl redigt ordentligt.

Jag sov till 11 idag därefter har jag gjort så lite som möjligt. Någon dag måste ju få vara redig vilodag –eller?? Jo de e helt tillåtet varjefall i mitt hus. Det enda som behövt anstränga sig är benmusklerna, ja när vi var i skogen o vid sjön o badade. Annas har alla anda muskler legat i dvala under dagen. Förmodligen är det därför jag är trött nu.
Jag sov för länge idag och har gjort alldeles för lite – då blir man väldigt trött.

Men vad gör de om 100 år.?

God afton internetvärlden.

A




Kommentarer
Postat av: Anna-karin

nämen vad härligt att höra att Anki kan strunta i att göra saker..*L*..så då är man inte ensam om att ha sånna dar..jag har en sån idag..som jag mest går och grunnar..funderar..(ser du mig med armarna i kors bakom ryggen och pannan i veck?)...kram hoppas att din söndag är lika slapp..

Postat av: Badaren

Bo hälsar att han tycker inte att det är rätt mot oss husdjur som han sa sprider så mkt glädje för er, att du ligger och drar dig, när den stackars Ebbha ligger där kissnödig och så...
Ja, eller nått.

2006-06-25 @ 16:21:41
URL: http://spaces.msn.com/badaren/
Postat av: jennyudden

Även om du sov för länge... erkänn att det var ljuvligt?!
Hoppas ni har det bra! Kramis Uddis

2006-06-25 @ 19:54:29
Postat av: Amaltea

Vilodagar behövs ....mer än 52 på ett år...tycker jag ...
varanan dag hade varit lagom....jobba som f-n ...vila som ...ja nått ..

2006-06-27 @ 00:49:04
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/
Postat av: Amaltea

Föresten ...när man gör något ska man göra det ordentligt ...fick jag lära ...visst var det så ...

2006-06-27 @ 00:49:48
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback