Fortfarande 5 dagar kvar...!!!

Till studenten


Nu ska vi se om jag kan stava till:

S
E
M
E
S
T
E
R

suger lite på ordet, de e skönt. Ja de ska bli skönt att vara ledig i hela 7 dagar!!
Idag har de verkligen varit sommar och jag hoppas den kommit för att stanna.

I morgon tänkte jag traska ut i skogen, men inte för att motionera hunden, ja den får ju naturligtvis följa med, men imorgon går vi ut för att kolla på rally.
Ja Karlskrona Pokalen går igenom våra skogar och de får man ju ut och kolla på. Man intar besittning i någon häftig kura och kolla, oh kurvor är de gått om på den sträckan de kör här. Så imorgon lär man inte vara själv i skogen, de ska jag lova!!

Vi har varit i skogen ikväll också. Bara jag och hunden. Tog en regäl promenad och rensade ur hjärnan på alla siffror o sånt, behöver ju utrymme nu till annat när jag ska vara ledig. De första 3 dagarna ska jag bara ta de lugnt, nja nästan varjefall. Sen börjar det. 25-årskalas (tänk när man fyllde det) på Sverige Nationaldag, dagen efter stundar STUDENTEN och ja just de på måndag kommer ju Mams, då blir de fart, den tanten är inte att leka med!!
Hon har något på G hela tiden. Pust….!! Vad då semester…ska vi kanske kalla det LEDIGHET från jobbet istället, ja de e nog bättre.

Nu ringer min ”älskare” (klart jag har) får väl egna en stund åt honom då.
Var vore världen utan kärlek?

God Afton internetvärlden.

A
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är duktig på att stava du...;-) Och jag suger också på ordet...det smakar rätt gott ju...
Jag tycker det låter helmysigt med din mamma också...det verkar vara rejält drag i henne...kanske du slipper stå hela Tisdagsnatten och gåra smörgåstårtor när du har henne i huset...låter som "a piece of cake" för mamsen ju...;-)
Ja du verkar ha så mycket att stå i så jag ska inte störa längre...

Trevlig pingst på sig..
Annika

Postat av: anki

hej på sig
är här sent igen. fredag ledig, eller var det från jobbet. tvätt tre korgar, pust. klockan fem på eftermiddagen var jag på jobbet och hjälpte till för fest. japp middagen var delikat och hade lite dricka med mig. rom och cola, drack inte så mycket bjöd en av mina kolleger eftersom han fyllde 58 dagen innan. var mycket trevligt och kalaset slutade vid elva så jag bestämde med några till att vandra vidare hem till en tjej, tja och nu e jag hemma. mina stora grabbar ska få en extra slant som ställer upp på mamsen, det är de väl värda. nu ska jag sova och vända tillbaka på dag tid hit.
kram och ha det så gott.
Anki den lite yngre

2006-06-03 @ 02:50:10
URL: http://spaces.msn.com/newbornsweden/
Postat av: Disa

Jaha ,,,nu blire PAAAAARTYYYYYY...:)
Ja ,,,25...verkar så avlägset...
Man gratulerar i varje fall lite i förskott.

Asså,,,din första kommentar igår hos mig............................Du skrattade väl int åt me???? :/

:D...Hade själv lite svårt att smälta att man är så urbota korkad ibland...
Det är hårda käftsmällar att ta ibland.
:D

Ha en underbar helg nu o pössåkram o sånt.
((Disa

2006-06-03 @ 06:36:25
URL: http://spaces.msn.com/browneyezto
Postat av: kattmammAnn

Hej på dej...
Ligger du fortfarande och trycker under sängen...??
Du kan komma fram nu, du vet det finns ju både skriftspråk och teckenspråk ;)
Det där ordet semester...det smakar gott att säga det och väcker en längtan...
Önskar dig en super skön Pingsthelg.
Kram på dig //Ann

2006-06-03 @ 10:22:24
URL: http://spaces.msn.com/anglevag/
Postat av: Anna-karin

Heeej kommer du ihåg mig??...jaaa kärlek det är underbart...hoppas att du får massor av det...har äntligen kommit hem..men kul har jag haft..kramar dig massor..har saknat dig..

2006-06-03 @ 15:25:13
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback