Fest på Fest eller vad!!!!

56582-63
Så är man hemma igen efter en trevlig kväll och natt i Småland. De var toppen. Glada människor, aktiviteter, god mat för att inte säga kanon god mat, dricka och ett bra ös på stan, de var ju fotboll, var och varannan människa gick klädd i gult o blått.
På alla restauranger, ja de vi såg fanns storbilds TV och massor av fans som kollade matchen mellan Sverige o England.
Ja jag såg lite också, det var liksom oundvikligt men de gjorde inget för jag gillar fotboll och hade jag inte varit bortbjuden hade jag vigt kvällen till matchen.  Vi rumlade runt till midnatt sen bar de av hem till hotellet. När jag vaknade på morgonen, var jag trött, inte många timmars sömn blev det. Efter god hotellfrukost for vi så hemåt igen. Ett glatt djur höll på att äta upp mig när jag hämtade henne, trots att jag vet att hon haft de hur bra som helst så är ju matte alltid matte. Vem kan mäta sig med mig? *ler*
Nåväl jag skulle ju vara ledig idag, men de var jag inte, jag började bara några timmar senare en vanligt. Min bil har stått på verkstaden idag och blivit ompysslad, de där besiktningsgubbarna ville ju att jag skulle komma tillbaka med den, så de gjorde jag i eftermiddags till deras stora belåtenhet. Nu är de bara skadan kvar, men de lär väl inte bli gjort i sommar kan jag tro. Nu börjar ju alla semestrar o sånt, och Sverige går ner på halv fas. Själv ska jag ha semester i morgon. 1 dag., sen är man ju endå ledig i midsommarhelgen. Ja nu ska jag dra iväg på FEST igen, en dusch lite nya kläder och de goda humöret sen bär de av.

Fortsatt trevlig afton & Skål på Er!!

A


Kommentarer
Postat av: Badaren

Fest på fest... Uj uj...
Badaren har inte tid med varken midsommaraftnar eller festande just nu, för mkt att göra i IRL.
Men när lugnet lagt sig så ska jag ta igen lite av det jag försakat...
Ja, eller nått.
Hon ska ha´re så gott i "blomstersängen" ja, om hon nu inte är allergisk vill säga...

Postat av: Annika

Tittar bara in och önskar dig en jättetrevlig midsommar...:-) Du får inte vila länge melllan festandet du...;-)
Sambon hälsar att han inte vet om han har varit på lövmarknad...men det är möjligt...ja han har lite problem med att veta var han är ibland...En gång åkte han på fiskesemester...sa att han skulle till Dalarna...när han kom hem snackade han om när de körde genom Jönköping...*fniss* Jag är lika glad varje dag när han hittar hem...;-)
Sköt om dig och de dina...och dansa ordentligt runt Majstången nu...hälsa vovven också...;-)
Kram kram

2006-06-22 @ 18:30:43
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Anna-karin

trevlig midsommar världens bästa Anki..och hoppas att du får skit skoj..partaja för mig..kram..

2006-06-22 @ 19:28:54
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Paula

Kul kul massor med kul, ja du verkar ju ha humöret på topp, så kör hårt!
Gla missommar som vi säger i Säfsen!

2006-06-22 @ 21:07:26
URL: http://www.paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback