En förstoffad lördag....

56582-61
De e till att ha blivit förslappad, oh jag kan lugnt säga att jag avskyr det. Tacka vet jag när de händer saker, jag är inte skap till att sitta still och göra INGENTING. Inatt var jag uppe till strax efter 2, eller jag var uppe tills idag på morgonen rättare sagt. Halv 9 ringde telefon, så de blev inte många timmars sömn för min del, oh de känner jag idag.

Vi skulle fara på loppis på förmiddagen men den ena (ja de var två i närhet) var bara tre bord och inget folk alls, den andra var uppenbarligen helt inställd för där fanns inge en människa. Så idag har vi bara varit ute i solen. Gått några rundor med djuret, som tycker de är alldeles för varmt i päls nu. Varit en runda ute hos lilleman de fick kattungar igår så jag var tvungen att kolla in dem. Fyra stycken blev det o de är för tillfället inte större en råttor. Ja den här dagen har vi bara latat oss och gjort INGENTING. Ja klart lite middag gjorde jag ju faktiskt, men vaddå!!

Vi skulle åkt till stan idag också, men jag orkade helt enkelt inte. Det är för varmt för att ränna i affärer, får ta det i morgon för då ska jag endå köra hem Mams igen till Småland. 30 mil fram och tillbaka i bilen, då är de tur man har AC om värmen håller i sig, om inte annat så för hundens skull. Då kan man ta en paus och shoppa lite på vägen, om man hittar lite skugga att sätta bilen i under tiden.