Dagen före midsommarafton.....

56582-113

Ja igår var de fest igen. Denna gången tjejfest, 6 glada damer gjorde en hel by osäker. *ler*
Ja vi hade mycket trevligt, mycket blev drucket och mycket blev sagt, många glada skratt hördes.
Fast vi glömde att äta, oppss som det kan gå!!
Kort sagt vi hade en toppenkväll långt in i skogen där vägen slutade. Så vi störde nog inte mer en möjligtvis älgarna.

Idag har jag sovit länge länge, oh när jag väl steg upp så fortsatte jag att lata mig i soffan. Man kan säga att jag varit en aning  trött o slö. Det tar väl på kärringen att rumlar runt och festa som hon gör. När jag väl vaknat till blev de en frisk timme i skogen, ja de blåste friskt, redigt skönt faktiskt.
56582-112
I eftermiddag for vi till den traditionella Lövmarknaden och vandrade från stånd till stånd. Köpte några halsband och en kedja till mobiltelefonen så man kan ha den runt halsen när så behövs. Ibland är de inte läge för handväska eller man har kläder utan fickor, men mobilen ja den måste ju med endå och då är de bra med kedjor. De finns ju även band men jag hittade inget snyggt det är svårt att välja färg, man borde ha en färg beroende på vad man har på sig.  Kedjorna är ju som snygga halsband så de var ok.
En god Lagos blev de natuligtvis också, de e bara för gott.
Mycket folk var de och många knallar. Man sprang på en och annan man kände och pratade bort en stund.