Bilbingo, regn o tidig morgon o så....

56582-108fortfarande 3 dagar kvar......



Måste säga att de är en aning hänsynslöst att bli väckt omkring 04.30 en söndagsmorgon. När man därtill blir tvingad att gå ur sängen frågar sig hjärnan och kroppen samtidigt – tror du att du bör vara upp nu?
Båda skriker samtidigt NEJ!!
Men min vän hunden hade ont i magen, så halvt sovande gick jag ut i morgonrock. De gjorde inte mycket för jag var tämligen själv ute. Var för trött för att njuta av de vackra vädret. Kände i hela kroppen, nej inte vara uppe nu, sova, sova, ja så jag kröp ner igen och somnade gott om.

Men nästa gång jag steg upp vid mer normal tid 09.00 ca var jag utvilad.
Då var det redig sommar. Termometern står på +28 grader i solen…härligt.
I härligt sommarväder tog vi vår skogspromenad, träffade grannen med sin hund längs vägen så de hängde på och följde med.

Mitt på dagen for jag till en kompis och vi fortsatte till stan och Bilbingo.
Då försvann sommarvädret och regnet föll från himmelen igen. Så gjorde det från och till hela eftermiddagen. Nej vi vann ingenting på Bilbingo men vi hade kul, de e huvudsaken. Satt en annan kändis i bilen bakom oss hon fick bingo fyra gånger, snacka om tur. De blev några tusen + i den plånboken.

Vi diskuterar hur vädret ska bli på onsdag om vi ska våga satsa på att vara ute, eller om vi måste ha operation röjning i ladan så vi kan sitta där. Ja studenten själv tycker vi ska lita på SMHI som säger att dagen ska ha uppehåll. De är en tuff chansning för SMHI har ju ändrat sig förr. Tror jag ska försöka bearbeta den där studenten så de blir uppröjning, för att vara på den säkra sidan. Jag tror jag kan få sambon med på samma noter faktiskt.

Nu har jag blivit utbjuden till studenten på räfsning, de låter väl väldigt lockande eller hur?!.

Fortsatt trevlig söndag.

A





Kommentarer
Postat av: anki

hoppas ni får härligt väder.
här börjar det bli otrevliga moln på himlen.
synd att det inte blev lite plus för er, men huvudsaken är att man har kul.
kram den lite yngre, hihi
ha det så gott

Postat av: anki

hoppas ni får härligt väder.
här börjar det bli otrevliga moln på himlen.
synd att det inte blev lite plus för er, men huvudsaken är att man har kul.
kram den lite yngre, hihi
ha det så gott

2006-06-04 @ 22:54:46
URL: http://spaces.msn.com/newbornsweden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback