SEMESTER STÄNGT...inget bloggande på några dagar här!!!

Äntligen SOMMAR & SEMESTER
56582-122
Gissa hur jag började första semesterdagen? Jo jag åkte till jobbet, måste dit och kolla så de verkligen klarar sig utan mig...skämt o sidor. Men faktum är att jag har faktiskt varit på jobbet en runda på morgonen men i helt andra ärende. Men nu så......................................

Nu styr jag kosen mot Skåne land, till goda vänner och sköna nätter på hotell.Väskan är packad med kläder o tillbehör samt gott humör och glädje.

Hallå 56582-123 nu kommer jag!!!

Tutar på Er alla bloggisar som bor i längs vägen när jag far förbi. 
 

Önskar Er alla gott i sommarvärmen, njut och var glada.
På återseende, snart. 

KRAM Anki


Kommentarer
Postat av: Paula

Ja nu får Skåne huka sig, för här kommer visst reseledaren! Ha det så mysigt /Kram

Postat av: Anna-karin

hej gumman..kör nu försiktigt..
ta hand om dig..och är hoppas att det blir en super duper vecka..njut av bara sjutton..kramar..till min bästa anki..

2006-07-12 @ 22:24:57
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Disa

Ha den bästaste semstern nånsin :)
Kram//Disa

2006-07-13 @ 10:10:03
URL: http://browneyez02.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback