Njutningsfull SÖNDAG.....

56582-104
Tidigt idag på morgonen, närmare bestämt klockan 03.15 satt jag ute i trädgården och bara njöt.Det var så härligt termometern stod på + 16 grader och allt var tyst o fridfullt. Ja min hänsynslösa son ringde o väckte mig, jag hade ju ”i ett svags ögonblick” lovat hämta honom efter festen, så de var bara att hoppa upp och se glad ut. Ja så var de då så skööööööööönt ute att jag inte kunde låta bli att sätta mig i trädgårdsstolen och bara njuta. Det var svalt och skönt att krypa ner i sängen sedan igen.  

Idag sov jag så länge så jag trodde jag var medvetslös eller nått, vaknade av en ringande telefon och kollade klockan 11.00, jösses!
Undrade just hur länge jag sovit om inte telefon väckt mig? Nåväl, säga vad man vill, men jag tycker hela dagen blir omkullvält när man sover så där länge. Nu hade jag inte planerat något annat en att tvätta och städa av lite idag och lata mig. Jag ska ju fara iväg några dagar så tvättmaskin den har jag fått igång men städa, njä när de är 28 + ute och inte speciellt mycket svalare inne, ja då har jag varken ork eller lust till städning.Får väl sprida ut de under dygnets alla timmar…*ler*.

Har suttit ute och tovat av hunden, ja hon har så mycket päls så de tovar ihop sig här och där emellanåt. Endå kammar jag henne varannan dag. Det är lite pyssel o plock med de små djuren. Annas vill hon helst bara ligga på någon sval plats inne nu, hon trivs inte så bra ute i hettan, om hon inte får vara i vattnet vill säga. Men där kan man ju inte vara hela tiden. Hon var ju med ute hela dagen i går och de märktes att även hon var trött idag för hon sov fortfarande när jag ramlade ner för trappen då vid 11. Nja hon var med ute på morgonen vid 3 då och kissade lite. 
 

Fortsatt go söndag!!
     

Kommentarer
Postat av: Bill

Hej du..å go söndag på dig oxå..
Satt oxå uppe inatt..till kl.04.00
Bästa tiden nu när det är varmt..
Synd å sova sen bara...
Jo, jag har kollat IKEA...fast väntade en vecka ;-)
Infarterna ..ja det är mest en massa rondeller...
Ha det fortsatt fint i sommar...
Kram / BeeKay

2006-07-09 @ 17:19:33
Postat av: Marie

Hej!
här har du en till som varit uppe...hela natten nästan...hemma 04.00 och upp ca 10.00...har sovit/slumrat hela dan...trist!! Och suck...börjar jobba i morgon!!Har lite ångest för det :-/
Ha en skön semester
kram
Carpe Diem
Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback