Mental förberedelse för SEMESTER igen...

56582-122
En dag kvar – sen är de SEMESTER igen. Morgon dagen ska jag egna åt att röja upp o städa och se till att ALLT är i sin ordning när jag går hem klockan 16.00. Då kan jag ha semester med gott samvete och komma tillbaka till ordning o reda.  

Med darrande fingrar skrapade jag lotterna jag köpt, stora siffror visades men inte tillräckligt många gånger av samma. De e inte att misströsta, tids nog kommer pengarna inrullandes, de e jag helt säker på. *ler* Om jag hade fått lägga ihop de båda lotterna med varandra hade jag just nu varit ägare till 100 000:- extra. De hade inte gjort ont.
Men man saknar ju INTE det man aldrig haft, så säger ju ordspråket. Fast man kan ju längta till det man aldrig haft, men de e väl en annan sak kanske.
Sorry A-K de får bli London en annan gång, DE GÅR FLER TÅG!!
 

I morgon efter jobbet ska jag åka till mamsen en runda. Ja eftersom de är en bra bit så stannar jag nog tills på lördag, men då måste jag hem, för jag har lovat bort mig igen. De var något jag skulle hjälpa till med på lördag eftermiddag, försöker förtränga vad det var. *fniss*, man kan inte ha kul jämt men så ofta som möjligt är ett bra recept. 
 

"Man är väl lite galen" men idag har jag oförhappans köpt en pool på 10 000 liter. De dök upp ett kanonerbjudande ((nästan gratis)) som jag inte kunde motstå, men kanske är det ingen ide att sätta upp den i år. De tar väl några veckor att värma upp så mycket vatten. Men någon resväska har jag inte hittat, men jag har ju några veckor på mig innan jag behöver använda den. Min gamla ja den är verkligen gammal så jag tycker jag är värd en ny nu. Kanske får jag många tillfälle att ut och resa igen nu när jag inte längre har försörjningsplikt mot alla barnen. Det är lite med vemod man tänker tillbaka på den tiden när jag faktiskt jobbade som just de ja reseledare!!  Min dröm är att få komma till Maldiverna på min 50-årsdag, fast de e ju m å n g a år till dess!! 
 

Dags att göra lite kvällsnytta.

 
A

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag bli rrörd av dina fina kommentarer och tackar så mycket för dina besök och kan mina texter inspirera så har jag lyckats...jag hoppas du får en skön helg....lämnar en kram

Anders

Postat av: Disa

Morron Anki :)
Oj,,jag hoppas verkligen du kommer tillbaka till Maldiverna en dag;)
Och så länge som det är kvar, hinner du nog skrapa ihop till en redig reskassa :D

Ha det så skönt på din semester igen ..Njut och var lat.

Kram & skön helg//Disa

2006-07-21 @ 07:59:23
URL: http://browneyez02.spaces.msn.com
Postat av: Johanna

Hej aniki & Ebbah...

Jag e bara inne & säger hej för det va så länge sen! saknar er..! hoppas att ni har en bra sommar... Det har jag..! helt toppen...
Hoppas att vi hörs av..
Kram på er...
från Johanna i Åryd

2006-07-21 @ 12:58:08
URL: http://guppy00.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback