........En skrattade kärring...........

56582-119
Idag är de FNITTER DAG, ja jag vet inte vad de e med mig för det mesta som händer får mig att skratta. De e ju uppiggande och bra för kroppen, om man nu inte bara skrattar vid fel tillfälle, vilket dessvärre inte är osannolikt när man är så här. Skrattar gör man ju varje dag men inte i samma utsträckning som idag.   

Finner något roligt i allt till och med ett tomt vitt pappet är ganska kul. Kanske är de tanken på att de e SEMESTER nu som får en på extra bra humör, eller är de alla halvgalna människor omkring mig som alltid har något positivt o roligt att säga eller göra. Eller är de något kul på gång någon som bara min kropp o skäl känner till ennu men inte jag. ((De där fattade jag knappast själv. *ler*))

 
Nej jag har inte tagit några uppiggande medel, inte druckit mer en vatten så att jag på något vis skulle vara påverkad är inte att fundera på.  Ah skit samma VARFÖR,  de e varjefall himla kul att vara så här glad o fnittrig. 

Igår var min Norska broder hemma med sin tjej o hennes dotter och så lilla mamma, ja vår alltså. Ja vi är syskon fast han är Norsk o jag Svensk. Han är utvandrare, påstår att de har de bättre där borta i grannlandet – ska man tro på det?!  Förmodligen!!
Så gårdagskvällen var också himla kul o trevlig. De ska vara kvar i Sverige några veckor till så vi ses förhoppningsvis igen. 

3 timmar kvar att svettas SEDAN ÄR DE SEMESTER!!!!!!!!!!!!!
((ja de de blir väl svettigt att ha semester också HOPPAS JAG)) Så gott.
A    

Kommentarer
Postat av: Dan från Lidköping

Hej min smitande reseledare!

Hoppas nu att du får din välbehövliga vila, för som du for omkring och festade i New York och Las Vegas behöver du minst ett par veckor i hängmattan utan alkoholhaltiga drycker.

Till hösten reser vi igen och då ger du f-n i att smita ifrån mig. *LER*

Ha nu entrevlig helg och semester.

Regards

Dan

Postat av: Anna-karin

heeej..men så myysigt..jag riktigt känner hur skönt det verkar..och skitsamma om du inte fattar sig själv..jamen det hör väl till:)
kram gumman och hoppas att din helg blir toppen och en super start på din 1 veckas semester..kramar till tusen..till världens bästa anki..

2006-07-07 @ 20:04:35
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Badaren

Särskillt "söder om landsvägen".
Ja, eller nått.

2006-07-07 @ 21:46:40
Postat av: Annika

Ja exakt...skitsamma varför...;-) Bara man skrattar ju...ibland är det svårt att förklara vad som var så himla kul ju...ens för en själv...
Jag kan väl förstå det tomma pappret...fast jag inte förstod...;-) Så har jag varit hela mitt liv...och folk tror att man är helt tokig...men vadå...har man blivit välsignad med fantasi vore det väll synd om man inte använde den...:-)

Jag får återkomma och läsa ikapp här senare...ville mest bara titta in och önska dig en trevlig helg...och nu ser jag ju...även en supertrevlig semester...
Må så gött och njut av ledigheten...

Kram kram kram

Annika

2006-07-07 @ 23:02:47
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: jennyudden

Traskar in mellan kartong-packandet...
Passar på att önska dej en härlig semester!

2006-07-08 @ 11:43:16
Postat av: Marie

Hej!
Härligt med skrattdagar och semester...själv är jag ju hemma igen i verkligheten (på gott och ont)hade kunnat stannat några dagar till faktiskt men börjar jobba på måndag :-( fast bara en dag - sen är jag ledig i två - så det blir ju lite av en mjukstart...men grämer mig lite..kunnde ju lagt in om sem den där ynka måndagen med ju... :-)
Jo vi hade det hur bra som helst i Swinoujscie - med kanonväder...och med massor av shopping...Roligt - när man har råd att köpa det man vill ha!! Funderar på att ta en weekend dit igen i slutet på sommaren - men hur är havet då tro..??Är ju liiiiite nojjig för sjögång :-) Hade en enorm tur denna gång med spegelblankt hav både ToR...Var i Polen hamnar man om man åker ifrån Karlskrona..??Tänkte ju fråga dig om priserna där fast det vet väl inte du, som bara varit i hamnen...ha ha ha ;-)
Ha nu en riktigt skön och fnittrig semester
Carpe Diem
Marie

2006-07-08 @ 15:58:05
URL: http://ozzyboss.spaces.msn.com
Postat av: Qilin

det kan vara farligt att skratta, träningsvärk i ansiktsmusklerna, lura andra att göra detsamma, ajaj inte bra
skärpning!
Flygstol med betoning på flyg inte på stol. Fattaruvälva
Nu ska jag gå o bråka med objektet.

Kram från surkärring :-D

2006-07-08 @ 20:36:50
URL: http://qilin.blogg.se
Postat av: Qilin

Nej jag är inte sur, bara lite snurr, för mycket sol eller för mycket karl månntro...

2006-07-08 @ 20:38:14
URL: http://qilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback