Vem är JAG???!! Kan var fler en jag själv som undrar....

Nedräkning = 12 dagar kvar.....

56582-145
Om Ni någon gång undrat vem och hur jag igentligen är så har jag idag hittat svaretGenom mitt namn o min födelsedag fick jag följande resultat.  Så HÄR HAR NI MEJ….!!  

Jag är mycket kreativa människa, Jag är talangfull och extremt disciplinerad i det jag gör. Känner jag mig  instängd och inte får utlopp för min  kreativitet blir jag lätt deprimerad. Jag är omtyckt av nästan alla på grund av att min livsglädje som också så lätt smittar av sig. Jag  är personen som alltid går omkring med ett leende på läpparna.

Att vara så disciplinerad och kreativ som jag är kan leda till att jag  lätt vill kontrollera för mycket när jag  är bland människor som inte är som jag. Min  irritation på oliktänkande försöker jag arbeta bort.

I hemmet är jag  lika disciplinerad, näst intill pedantisk. Den jag vill dela livet med får inte vara någon slarvpelle , då kommer jag  helt enkelt inte att stå ut.

Livet för mig  regeras av Jupiter.
 Jag är hemkär och hemfaller ofta till dagdrömmeri, särskilt om jag inte finner harmoni i nuet. Jag  har stor fantasi. Eftersom det är enklare att tänka sig saker än att utföra dem, blir mycket av vad jag planerar aldrig förverkligat. Men om jag bara anstränger mig kan du lyckas med det mesta  Jag är charmig och tilldragande, romantiskt lagd. Jag är intensiv och vill mycket i min kärlek. På grund av mitt höga tempo och min iver blir dock mina kärleksaffärer korta och få och tar fort slut. När jag dock väl har funnit den jag vill ha, någon som klarar min föränderliga, gåtfulla natur, hör jag till de verkligt trofasta. Jag älskar de mina och sörjer väl för mina barn. Jag har stor inlevelseförmåga och förståelse för andra människor, deras situation och svårigheter. Jag styrs av mina känslor och handlar med hjärtat, irrationellt och utan tanke. Jag har ett sårbart inre men också en starkt utvecklad känslighet 

*ler* de gör jag nu för mig själv, men av vilken anledning?

 

A

 


Kommentarer
Postat av: jennyudden

*knackar på* törs man komma in här??? *biter mig i läppen* Jag har gjort ett tillägg i dagens space...

smyger ut igen...

2006-08-01 @ 16:50:10
Postat av: jennyudden

OCH... jag tycker om dej, fast du har 2 mil till havet..... hihi

2006-08-01 @ 16:52:28
Postat av: Paula

Ja du låter som en hyvens prick! Men pedant, ojojoj, du skulle nog inte trivas hemma hos mig inte...
Jag drömmer också om en stuga vid vattnet, sjö eller hav, spelar ingen roll...i övrigt är jag så in i bomben förtjust i vår lilla stuga, men det är ju alltid ett orosmoment att det inte är vårt eget...plötsligt en dag blir man väl bara vräkt... men den dagen den sorgen, jag kanske vinner på Lotto imorrn!/Kram från en som har max 13 krukväxter (kissarna vill ha plats på fönsterbrädorna, hihi)

Postat av: Anna

Du måste ha gröna fingrar... 43 stycken...
Jag hade alltid fullt med blommor när vi bodde i stan. Kan hända var det en kompensation för trädgården. Nu har vi trädgård, men sparsamt med blommor inne... Ett sammanträffande?
Jag hoppas verkligen att du blir snyggare nu, och att du kan hålla ut till nästa semester..
Det verkar peppap peppar som om det blir mer regn:)

Nu väntar jag bara på provsvaren.....
Kram Anna

2006-08-01 @ 17:53:38
URL: http://envanliganna.blogg.se
Postat av: Anna-karin

Jamen gumman det var väl bra betyg..sen är det ju bara du som vet om allt stämmer..tja för mig stämmer dom aldrig helt..men jag tror att man formas av sina motgångar..kramizzar världens goaste Anki...

2006-08-01 @ 18:20:44
Postat av: Anna-karin

Jamen gumman det var väl bra betyg..sen är det ju bara du som vet om allt stämmer..tja för mig stämmer dom aldrig helt..men jag tror att man formas av sina motgångar..kramizzar världens goaste Anki...

2006-08-01 @ 18:21:07
Postat av: Anna-karin

hoppsan jag verkar upprepa mig *fniss*...

2006-08-01 @ 18:21:41
Postat av: Annika

Här är mitt liv...eller vad hette Tv-serien som gick på tv...*fniss* Om det stämmer...och hur mycket vet nog bara du... jag har min bild av Anki...tänker behålla den för mig själv...kan bara säga att den är till 100% positiv...
Kollar bara till dig lite...här har vi fortfarande semester...Men den är snart över...lite skönt faktiskt...har varit ett heltidsjobb för mig...*pust* och *fniss*
Sköt om dig...
Kramar kramar

2006-08-01 @ 23:16:54
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Disa

Ja,,de e mycke me di däringa spådderierna....
jag t.ex älskar att resa :|...?!?!?!?!
(finns det nåt värre???)
Nåja...ja får väl ta o rannsaka mig själv för att upptäcka mitt inre och se hur jag EGENTLIGEN är :D

Pössiga kramar //Disa

2006-08-02 @ 08:55:30
URL: http://browneyez02.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback