Snart bär de av..............

56582-134
Ibland blir de som de inte skulle men himla bra endå. Så blev de igår för mig. Jag hade faktiskt smugit upp och lagt mig i sängen när grannarna ringde och var spelsugna. Så ja jag traskade upp igen och in ramlade grannarna med öl och tilltugg. Ja sen gick hela natten vid mitt köksbord till att spela kort och dricka öl. Mycket trevligt.  

På morgonen brakade åskan loss och väckte mig tidigt. Någon snodde strömmen och då började jag känna panik. Min tvätt, min strykning o allt jag MÅSTE göra. Nåväl, grannarna och jag for en runda på loppis, jag kunde endå inget göra så. När vi kom hem var jag en ”slut tant” och somnade ovaggad på soffan vid TV:en. 

 
Nu är jag på fötter igen, strömmen är tillbaka och NU MÅSTE JAG SÄTTA TURBOFART för att hinna med allt som ska göras. Klockan 4 på måndag morgon ska jag köra till flyget. 

Idag lämnar jag ifrån mig min dator och kommer inte den andra innan jag åker, ja då är de data stopp för min del tills jag kommer hem igen. FÖR DE HOPPAS JAG ATT JAG GÖR vecka 34.
 

Anki på väg….
 

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej Anki!
OM du skulle komma in igen innan du åker önskar jag dig en god resa, annars bara välkommen hem ;-) !
Vi hörs!
Kramar, Doris

Postat av: Annika

Hur har det gått med flaxandet...bra hoppas jag...;-) Önskar dig en underbar semester...inte för att du kan läsa detta innan...men ja...bara för att jag just önskar dig det...*ler*
Sicken otur med strömavbrottet...men jag hoppas att du hann med allt som skulle göras...
Ses när du är tillbaka...
Kram kram...

2006-08-13 @ 00:40:11
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Anna

Trevlig resa!

Jag hoppas att mina patienter tycker om mig, för det finns skräckexempel hos oss ska du veta. Hugaligen...
Vart far du?
Kram

2006-08-13 @ 16:10:49
URL: http://www.envanliganna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback