Men då...........

Allt jag skulle göra idag, allt jag lovade mig själv...blev.
Satte på tvättmaskin när jag kom hem (duktig ju) gick ut och hoppsan "där stod grannen." Så vi slog oss h ner i trädgårdsmöblerna och drack en dricka, ja där satt vi, både länge o väl och ventilerade.

Så tömde jag tvättmaskin, hängde upp den och laddade den på nytt. Drog på mig en jacka (ja de var lite kyligt) och så gick jag en JÄTTE promenad med hunden. Därefter, ja JAG HAR INTE GJORT NÅGON NYTTA ALLS...pust som man är.

Ett nytt försök i morgon då.

God natt.

Kommentarer
Postat av: kattmammAnn

Hej på dej
Vad skönt att bara vara och göra ingenting....
Ha en trevlig helg.
Kram från Ann

Postat av: Disa

:D Låter som att vi har umgåtts med varann ;)
Jag skulle också göra massa nytta hemma, men inget blev gjort.
Hittade på annat istället :|
Nåja...Året är fullt av dagar...
det är bara att välja & vraka en annan för göromålen :)
Ha en skön helg och gör sånt som jag inte orkar, typ festa.. :D
Kram//Disa

2006-08-11 @ 07:53:06
URL: http://browneyez02.spaces.msn.com
Postat av: Annika

Men då...vad gör det...*ler* Det som är "bra" med måste eller skulle-göra grejor är ju att de finns kvar där i alla fall ju...;-)
Men Du tvättade ju i alla fall...och hunden fick ju också en långpromenad...och att samtala är ju väldigt berikande...så i mina ögon har du gjort en hel del nytta...:-)
Getingarna är för övrigt helt tokiga i år...hoppas att den inte gav dig några större skador den lille elakingen...
Kram och ha en skööön helg...

2006-08-11 @ 09:40:21
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Lillatanta

Nu har semestertanta semestrat färdigt från bloggandet.Jag har bloggar abstinens och har varit utan alla mina bloggar vänner så länge.
Du har väl inte glömt den där tanta som har ett litet tantaspace på spacegatan nr 3.
Jag har absolut inte glömt dej om än jag har haft en lång semnester
Kom gärna på besök om du vill vännen.J ag ska försöka komma igång igen för jag har saknat dej så
Låter som om du gjort en hel del tvättat löst livsoch värsdproblem med granen och motionerat dej och vovve inte dåligt alls
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2006-08-11 @ 14:17:19
URL: http://spaces.msn.com/lillatanta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback