Lördag shopping o sånt o lite mat på slutet...

56582-6256582-6356582-63
Idag skulle jag ringa en kompis (hade nog inte ringt henne på ett tag för plötsligt kom jag inte ihåg telefonummret…aj baja mig. Nåväl jag tjuvtittade lite i telefonboken så kom jag dit jag skulle. Hon ville åka till stan för både hon och lillkillen, ja hon har en lite grabb på 4 år, min lilla idol, och de behövde nya jackor. Så sagt o gjort vi packade ihop oss med ungar o hundar och for till staden. Jösses, de var vi inte ensamma om, hittade knappast parkering, men efter några varv så lyckas vi tryck in bilen i en parkeringsficka.  

Jag skulle inte köpa något för jag har just lagt en halv förmögenhet i studentkläder till lilleman. Men jag gjorde endå ett fynd jag inte kunde tacka nej till ett bälte, ursnyggt
brett brunt, min favoritfärg för bara hundar spänn. Ja jag köpte det. Så var jag i behov av en Cream också så det blev det naturligtvis en.

M min kompis hittade två jackor, två par skor, jeans och en tröja till sin lillkille. Jacka till henne fick vi leta om både länge o väl, till slut fann hon en, (jag gillade den inte) men de gjorde hon, de ju huvudsaken för de var ju hon som skulle ha den.

Hon ska ha barn igen. De tycker jag är jättekul. Hennes lille kille är ett provrörsbarn och nu ska hon ha sitt andra barn även det provrörsbarn. Det är fantastiskt att de idag kan hjälpa barnlösa att bli gravida på detta sätt. Hon blir 39 år nu, så hon ville gärna ha en till innan de var för sent. Den hon har är min lilla idol han är hur go som helst, först var jag lite rädd att han skulle bli odrägligt bortskämd o så eftersom de fick vänta så länge på honom, men han har fått en bra uppfostran o är världens goaste lilla gosse. Naturligtvis kan inte jag låta bli att stoppa till han lite saker då och då.
Men han blir alltid lika tacksam när han får något så de e kul.  Brukar passa han ibland när föräldrarna ska ut på galej eller något. Då har vi myspys redigt.
Idag var mammans han en aning irriterad när vi gått på stan hela dagen och sedan skulle handla mat också, ja då började han krångla lite, så jag fick handla min mat snabbt som en olja blixt så fick jag sysselsätta honom så mamman fick handla i lugn o ro. Barn är roliga, de blir som förbytta så snart föräldrarna inte är i närheten, sånna var mina med när de var små. Ja så är nog alla barn.

Nähä, nu blir jag snart upphämtat av en manlig bekant vi ska till stan och äta lite lördagsgott.

Så till Er alla…ha en skön lördagskväll.

A56582-62












Kommentarer
Postat av: Anna-karin

hej gumman som är bäst...men vad kul med småttingar när man ibland kan känna ett sug..och du...klart att du var värd ett bälte..du är värd massor mer..kram gumman...trevlig valborg..var rädd om dig..trilla inte i brasan..

2006-04-30 @ 11:05:57
Postat av: Dan från Lidköping

Hej!
Tack för det eldiga besöket.
Jag bor på hotell Ceasar i Las Vegas. Välkommen när du lekt rommen av dig i N.Y.
Har tagit mig friheten att boka dubbelrum med icke delbara sängar. Extra smal är dubbelsängen också.
Hur tar du det?

Var rädd om dig och jag skickar med en fjäderlätt kram och kindpuss.

// Dan

Postat av: Dan från Lidköping

Hej,min reseledare!

Välkommen till Las Vegas.
Som jag tidigare skrivit, så är det jag som har kommandot nu.
Ikväll tar vi dem. Sedan får du ursäkta mig om jag inte vet var jag har händerna när jag sover i vår smala dubbelsäng.*ler*.
Men vem F-n skall sova inatt. Det är då vi skall riva loss efter att ha sprängt banken.
Nu när din solbrända rygg svalnat, kan det bli några riktigt härliga tryckare på dansgolvet.
Håll dig bara till isvatten ikvöll, så går allt bra.
Jag skall hålla ett vakande öga på dig.

Resekamraten Dan

2006-05-01 @ 11:23:01
URL: http://spaces.msn.com/dannes1053-sweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback