Lite tidigt blev det idag

56582-15
Idag blev de tidigt. Redan klockan fem hoppade jag ur sängen glad som en anka och började dansa. Undrar om någon trodde på det? Nåväl, jag steg varjefall upp även om jag inte dansade omkring precis. Var på jobbet redan 06.20. Möte på programmet, har kollegor som just nu jobbar på annat håll så de här var enda alternativet till att få ihop det.  
Nu är jag ÄNTLIGEN färdig med mitt EU-arbete och idag ska de packas ihop och skickas iväg på posten. Det innebär att jag nu kan ta långledigt med gott mod.

Igår kväll blev vi av med Internet hemma. Hela byn kopplades bort från den övriga världen. Varför är ingen som vet, inte heller när det kommer igång igen.
Hoppas ingen greps av panik!! De finns ju ett utbrett INTERNET BEROENDE.
Själv klarade jag mig bra, de snörpte till lite i hjärtan, men jag kom snabbt över det…*ler*. Kanske för att jag var sysselsatt med helt annat när de hände. Jag var ju på invigning i vår nya blomsteraffär för lite sedan, naturligtvis gjorde jag några små nyanskaffningar där också. Inte av växter men av krukor eller amplar rättare sagt, de dekorerade jag mitt badrumsfönster med igår så pysslade jag om lilla hemmet så där i störta allmänhet. De e ju Påsk snart.   56582-14

I morgon blir en EXTRA rolig dag, Då kommer min bror med familj till mig från Norge, pga av avståndet mellan oss ses vi inte varje dag, inte ens varje månad, men dock varje år. Det ska bli jättekul att se honom igen!! De ser jag fram mot.

Nu måste jag……..fortsätta >>>>>>>>>> vara nyttig.

Kram Anki


Kommentarer
Postat av: Nallemamma

hej hjärtat,, GLAD PÅSK på dig o din bror o familj me!! va glad att du träffar han så ofta hehe mina träffar jag var fjärde år,, knappt då,,,
Kram o vovpåsk på Ebbha me från Mollan,,o mej me...ska jobba ja Mollan e ute nu o fäller hemskt mycket huuanami.... fick ny fäll till sitt hus o myser i solen me den gamle,,,,Kramixx På dig ha de gött
nallemamma

2006-04-11 @ 13:09:14
Postat av: Nallemamma

hej hjärtat,, GLAD PÅSK på dig o din bror o familj me!! va glad att du träffar han så ofta hehe mina träffar jag var fjärde år,, knappt då,,,
Kram o vovpåsk på Ebbha me från Mollan,,o mej me...ska jobba ja Mollan e ute nu o fäller hemskt mycket huuanami.... fick ny fäll till sitt hus o myser i solen me den gamle,,,,Kramixx På dig ha de gött
nallemamma

2006-04-11 @ 13:09:27
Postat av: Disa

Men ,,man måste inte alltid vara duktig...
Ta de ba luuugnt o slappna av som jaaaag,,,i datooorn,,;)
Ha det gott
kram//Disa

2006-04-11 @ 21:10:03
Postat av: Anna-karin

wrooommmm..här kommer jag med min super kvast som har turbo...gör en rivare och bromsar in..kastar mig runt halsen på dig..och bara pussar på dina goa kinder och kramar om dig med en bamse påsk kram...som min underbara Anki ska ha...du är bäst gumman...jihha gasar i väg på min super kvast...

2006-04-12 @ 08:35:19
Postat av: Dan från Lidköping

Hej!

Jag vill bara kort säga tack! Antar du förstår vad jag menar.
Passar på att önska dig en riktigt mysig och trevlig:

GLAD PÅSK!!

// Dan

Postat av: De e jag

Smyger in i skydd av mörkret...
Jag hörde din bön och såg dig på dina bara knän bedjandes,,,så jag öppna en ny :D
Ha en skön kväll.
kram//Disa

2006-04-12 @ 21:10:07
URL: http://blogg.passagen.se/miss-taken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback