Helg

                                          56582-12

Igår kom ÄNTLIGEN våren, precis som min kollega lovade. Kul att han hade rätt någon gång de händer inte så ofta…*fniss*.
Igår kväll var vi ute på vandring med hundarna över både åkrar och grusvägar. När vi kom hem hittade vi halvt uppkomna tulpanblad, de måste väl vara ett redigt vårtecken.

Idag började vi dagen ganska tidigt med en sväng runt sjöarna, 2½ timme på skuttande ben, ja hundarna alltså, vi andra gick ganska hövligt, skuttade inte så mycket.  Det var tänkt att vi skulle cykla runt men min valpbuse (hon blir 11 månader idag ju) skulle nog inte redigt reda ut det, så jag föredrar benen en så länge. Idag står en Smålandsresa på programmet, de nalkas festligheter fram åt kvällningen i goda vänners lag. Det ser vi fram mot, ska bli redigt skönt att koppla av lite och bara ha kul, vilket jag naturligtvis hoppas det blir.

Så Nu tar vi helg och njuter av ledigheten.

Anki     56582-11


Kommentarer
Postat av: Anna-karin

ha skoj gumman...och hoppas att det är fint väder under tiden...kramar på dig..

Postat av: Anonym

Hej Anki,tack för att jag fick ta en titt här också,blev bara lite bekymrad när jag inte kunde titta på din *andra*blogg. Följer med spänning fortsättningen på din resa om jag får. Kram SUSSIE

2006-04-09 @ 14:13:28
Postat av: Disa

Hej Anki..
ja du ser rätt...det är YTTERLIGARE en bloggadress:D
Den e på svenska, på spacen ;)
Men,,,en ska bort,,får se vilken det blir (lutar åt passagen)
Hoppas du haft det så lugnt & skönt som du ville.
Här har det bara varit skitväder..
MEn lugnt & skönt
Kram//Disa

2006-04-09 @ 17:19:05
URL: http://spaces.msn.com/disasterster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback