Framtiden >>>>>>>>

                                                           56582-8

Idag har jag stängt alla dörrar fram till mig, slutit mig i mitt skal, jag behöver tänka, behöver rannsaka mig själv. Idag får bara jag plats i min värld. Jo då, jag fungerar precis som vilken dag som helst, jag finns här bland mina arbetskamrater, pratar och skrattar precis som vanligt, men idag är det ett förkläde, jag är inte redigt närvarande, jag är inne i mig själv, jag är där inne där ingen annan kan nå mig.

Inne i mig virvlar massor av frågor, jag vänder dem ut o in och känner någon konstig tillfredställelse, ett inre behag. Ser inga hinder, inga murar, jag tycker jag ler, ler av välbehag.  Idag har jag varit med om något som få människor ger sig in på, jag har ställts inför mitt eget öde. Jag har höra en främling berätta om min egna framtid, en stark känsla på gott o ont. En bit av mig undrar – kan jag tro på detta, en annan del säger – varför inte?
Det finns bara en som kan påvisa att de som förmedlats mig idag är sant eller osant, den någon är MIN FRAMTID.

Det var en stark upplevelse med så mycket glädje o värme att jag drog mig lite tillbaka o tänkte KAN ALLT BLI SÅ DÄR BRA? Jag sa, hur ska jag minnas allt som sagts och fick till svar, när de händer kommer du att tänka, oh de var ju just detta jag hörde den där dagen. Det ställdes aldrig några frågor, men endå fick jag höra saker från mina tidigare dagar, märkligt. Så om jag då ska ta detta till mig så går jag fina ljusa glada lyckliga dagar till mötes. Någon stans måste jag också notera, skriva vad som sades, sammanfatta alla ord och meningar.
Nja just nu känner jag mig till freds med mig själv, jag ser nästan solen fast den är gömd bakom moln. Hallå framtiden HÄR KOMMER JAG!!

Anki



Kommentarer
Postat av: Disa

Hej Anki
Smiter in här för att tala om att jag hittade dig igen,,,eller Kicka räddade mig i nöden ;)
ha det bäst ,,nu ska jag läsa din blogg
kram//Disa

Postat av: nallemamma

men,,,,,,, usch da.... A betyder att man kan utbilda sig tror ja ior menar men ,,,, nu tvekar ja me ju hehe
kramix

2006-04-06 @ 09:25:00
Postat av: Hasse

Jag gjorde samma resa en gång men jag skrev till en som sade sej kunna titta in i framtiden och det kunde han. Han var inte snäll men det slog in allt ha sa

kram
Hasse

2006-04-06 @ 13:34:35
Postat av: Hasse

Kram på dej

Ha det
Hasse

2006-05-08 @ 20:29:28
Postat av: Hasse

Kram på dej

Ha det
Hasse

2006-05-08 @ 20:29:32
Postat av: Hasse

Kram på dej

Ha det
Hasse

2006-05-08 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback