blogg.se EJ i funktion igår!!

Igår kom jag inte in på blogg.se igen!! Ibland är de bråkiga våra små blogg sidor, kanske tycker de man ska ta semester från dem ibland. Hur som igår var vi ute med jycken i skogen eller rättare sagt på ängarna, inne i skogen försöker jag undvika att vistas nu, för jag vet ju att älgjägarna inte blir speciellt goda på de som ränner runt i skogarna mitt i älgjakten.  Så vill man väl inte bli tagen för älg så man blir nedskjuten. *ler*.  

Efter middagen och mams alla serier på TV for vi in till city och hälsade på min farbror.
Han är rent snuskigt lik min far och ja jag kan sitta och bara se på honom och tänka tillbaka på pappa, har nog fortfarande inte redigt fattat att han faktiskt är död. Min lilla Paps i går blev han så verklig och levande igen genom bror sin. De är inte bara lika till utseendet utan även i sättet. Man vet aldrig var som är skoj eller allvar när de pratar. Fy vad jag saknar Paps, han var en så underbar människa och jag, ja jag var hans lilla stumpa. Pappas lilla flicka, i hans ögon blev jag aldrig vuxen.  

Idag JOBBAR jag. Oh det uteslutande med vår hemsida som är under uppbyggnad.
Innan man har fått med allt och fått den som man vill ha den är de säkert en bra bit.Men förhoppningsvis får man med det viktigaste. Insamlingen till Rosa Bandet vi startade på jobbet går jättetrögt, folk o företag är tydligen inte så roade av att skänka en slant till välgörenhet. Men man kan ju inte tvinga någon så det är som de är, vi har gjort vad vi kan varjefall. Förhoppningsvis tar folk bara tid på sig.  
56582-196
Idag började jag dagen med e1½ timmes träning, de var så skööööööööönt. Man blir som en ny människa och går på lätta små ben ut från träningslokalen.  
 56582-154  

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!
Kul att du tittade in på min blogg.
Trassel med internet är jag numera alltför välbekant med. Har mina små trix o knep o oftast löser det sig efter lite pyssel men vad irriterande det är att datorn tycks leva ett alldeles eget liv.
Denna gråa söndag ägnar jag åt städning. Pust! Även om jag trivs med husdjur så kan dammråttorna bli lite för många.
Ha en skön söndag Aletjejen.
Hälsar Lena, Mölndalstjej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback