En röst...

Idag är jag lite värkbruten, ja de må vara självförvållat men man får väl lov att jama sig lite endå. De e den där träningen, kroppen ger sig till känna och påminner om att det finns gott om muskler där innanför skinnet…men inte för det, för de e gott med, ja att träna alltså. 56582-142
Idag fick jag samtal från Australien, första gången jag hörde hans röst sedan han åkte. Det var härligt. Jag kunde läsa lite så där mellan raderna att de inte redigt funnit sig till rätta och inte heller tycker att det är var de trodde. Men de skulle låta se tiden ann, kanske är de alltid så där i börjar på ett nytt ställe.  De är vana att ha massor av vänner omkring sig så jag tror de känner sig lite ensamma innan de lärt känna folk.  Det är ju alltid lite omställning att komma till nya ställen, ligger de så också i ett annat land långt bort blir de kanske lite extra.   Ikväll har jag målat igen. Måste bli färdig med det där för jag hoppas jag får flytta snart, de skulle vara så härligt om man fick fira julen ute på gården.  Jag ska åka och kolla på tapeter någon dag i veckan för det är ett rum jag vill ha tapetserat innan jag flyttar in, det är idag illrött…pust…i och för sig jullikt men endå!! Jag föredrar nog någon mer ljusare och trevligare tapet. Nått i brun beigt, ja det är snyggt.  Vi får väl se vad det finns att välja på. Nu ska jag vara lite nyttig innan jag kryper till korgs.   

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

HALOY
Kómmer för att se hur det går med omtapetseringen i din blogg med.det går ju framåt.Skönt att allt är bra med sonen hoppas det ska trivas snat med.stor omställning kan jag tro.Vila nu dina ömma muskler och tänk på vad stark du ska bli sen
kraaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Lillatanta

här ser bra ut med texten skickar ett mail för att förklara..ha nu en bra dag vännen vi hörs.kraaaaaaaaaaaaam

2006-11-09 @ 08:41:26
URL: http://lillatanta.blogg.se
Postat av: Disa

Morron Anki :)
Oh vad alla grejar och fixar hemma...
Jag måste väl också inköpa några färgburkar och börja jag med...
Blir så inspirerad av er :D

Flytten har jag ju gjort för ett tag sen..
för att nånstans att gå när inte spacen funkar, vilket den sällan gör :D

Hoppas du får det så som du vill ha det där hemma hos dig och att allt trist vänder och blir till nåt glatt och fint :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam//Disa

2006-11-09 @ 09:10:16
URL: http://blogg.passagen.se/disadot
Postat av: Anna-Karin

ojoj..hon jobbar på här både med kropp och tanke..
tassar in för att ge dig en varm helg kram..
ha en avkopplande helg..

2006-11-10 @ 08:56:06
URL: http://anna-k67.spaces.live.com
Postat av: Disa

Hej Hopp,..
Jaha ,,jag antar att du jobbar och sliter, men nu är det helg och Anki ska vila :)
Hoppas du har det gott heeeela heglen.
kram//Disa

2006-11-10 @ 16:31:57
Postat av: Paula

Har du gjort nåt med färgen härinne? Har svårt att tyda rubrikerna...o ändå har jag nya glasögon på näsan...inge illa ment, undrade bara...
Det är välan en bra idé att du ordnar med en egen loppis, ta med allt som ungarna inte har hämtat också, så kanske dom kommer o köper sina grejer, hihi!
Ha nu en skön helg, o skåål säger jag med svartvinbärsglöggen i högsta hugg!/Kram

2006-11-10 @ 19:02:06
URL: http://paulaz.se
Postat av: Ella

Vad skönt att du fått höra av sonen. Hoppas att han finner sig till rätta snart. Nya vänner är inte alltid lätta att skffa men är man ung så...

2006-11-10 @ 21:19:06
URL: http://livetefter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback