Men HALLÅ...VARFÖR ???? jag vill ha svar.

56582-107

Är de konstigt att man är lite vimsig i huvudet och är trött i fingrar och axlar när man viger en dag till att bara sitta och knappa in massa eländig siffror i datorn. Jag drömmer att de står någon bakom mig och masserar mina axlar. Att fingrarna spelar vacker musik på piano, fast igentligen tycker jag nog inte om pianomusik, nja jo de finns nog något lyssnar värt man kan koppla av till.

Vem har igentligen kidnappat sommaren, vederbörande bör nog tänka på att vi faktiskt nästa vecka ska ha en stor fest UTOMHUS, ja vi vill inte sitta under paraply och huttra i dunjackor. Men jag kollade femdygnsprognosen hos SMHI och fram till söndag så de lika visset ut, men sen MÅSTE sommaren komma!!

Från de ena till de andra!!!

SÅNT HÄR BLIR JAG FÖRBANNAD PÅ!!
Idag har jag bestämt mig för att skriva till REGERINGEN eller någon, jag retar mig otroligt på att massmedia går ut med namn och bild på vissa brottslingar i Sverige och andra döljs. Hur kommer detta sig undrar jag.

Varför visar man upp vissa och andra ska gömmas i de fördolda.
Det har hänt många otäcka saker bara sista året.
BOBBY – hans misstänka förövare döljs
26-ÅRINGEN som våldtog o dödade en 12-årig styvdotter, han döljs.
HAGAMANNEN – visade man upp innan han ens erkänt
JANNE – som slog ihjäl o styckade sin fru visades upp på en gång
Hur kommer det sig att man visar upp en del och andra inte, hur väljer man ut just dessa? Hur tar deras anhöriga de här bildspelen i tidningar och på TV, de är oskyldiga till de brott som begåtts men drabbas säkert otroligt hårt av bilder och skriverier i press o TV. Ja de här vill jag ha en VETTIG förklaring på. Varför får vissa förbli anonyma för allmänheten och andra inte. Nej de har säkert inte själv bett om att få komma ut med bild och namn i pressen.

Har NÅGON ett svar?

A