Blogg, blogg i datorn där.........

..................  säg mig varför jag så ont i benet har??.
Gör nu inte som spegeln bara, när jag frågande den ”vem som vackrast i världen var” så sprack den. Var det ett tecken?

Nåväl. Idag har jag tagit bort mina stygn på halsen. De såg bra ut där under förbanden. Skönt att få bort det för de kliade sista dagarna. (nej jag gnällde inte jag bara sa som de var). Nu måste jag se till att skydda det där från solen, ingen sol på ärren sa doktorn, de e bara att lyda. Ja för min egna skull, inte för hans, han bryr sig väl inte om fall mina ärr blir fula om jag inte gör som han säger.

Benet ja, de har jag ont i. Men de går väl över tills jag gifter mig, så sa alltid mamma när jag var liten och hade ont någon stans. Problemet är bara att jag ska inte gifta mig fler gånger, så jag hoppas de går över endå. Jag har ett litet åderbrock på benet och de ställer till rabalder emellanåt, nu ska jag faktiskt ansöka om att få det borttaget. För alla säger, ja som jag pratat med det om alltså.
-de går att göra något åt det. Då ska man nog göra det. Har faktiskt ringt doktorn idag, men han ville inte prata med mig, men han ringer nog mig i morgon för jag pratade med hans ”röstbrevlåda” –hej hej doktorn de e jag kan du ringa mig!!!
Ja han vet mycket väl vem jag är, inte för att jag springer hos honom så ofta men vi har bott grannar i 15 år, så de så!!

Nog om ONT. De e världens tråkigaste ämne.

Idag har jag inte varit i skogen. Jag överlämnade denna sköna promenad till herrn som bor här, dvs min inneboende andra son, ja den jag fick efter den första. Han som är hemma och frilansar ett halvår. Jag ser honom inte så mycket, men jag vet att han bor här. …*ler*.

Annas har de väl inte hänt så mycket idag utöver de vanliga små ljusglimtarna som lyser om dagarna.

Trevlig kväll internetvärlden!!

A

                                                               56582-100

Genom att adoptera denna droppe & placera
den på Er hemsida,
visar Ni Er sympati för alla utnyttjade barn
som finns på vår jord.
Droppen är en symbol för alla
tårar som fälls jorden runt av barn
som lider i ensamhet...


Kommentarer
Postat av: Marie

usch att ha ont...även om det inte är jätte farliga grejor så tar det ju på psyket också,och därmed på humöret...men Dr har säkert råd och bot.
ger dig en styrkekram.
Marie

Postat av: Disa

Hallå..
Hoppas värken i bena försvinner,,,vet själv hur jobbigt det är med ont ont ont,,
Skönt i alla fall att du fått ta bort stygnen:)
Hoppas du har det gott fastän du har värk.
Lämnar en tröstande kram...
Kraaaaaaaaaaaaaam//Disa

2006-05-17 @ 10:30:05
URL: http://spaces.msn.com/disaed
Postat av: Anna-karin

HEEEEEJJJJ.....:)...åhhh vad jag saknat dig...puss puss puss på dina kinder..du är snyggast..den spegeln led av något allvarigt fel...så den ska du ignorera totalt...går för tillfället på...hmm...tjaa vette sjutton vad jag går på men...jag har varit vaken sen tisdag morgon kl 8 och det känns...men jag bara måååste in och pussa på dig och säja "skit i spegeln..och var rädd om ärren..det tjänar du på i längden"...och du...vaddå gift??...det är försjutton ett gifta att va gift"..fniss...jisses bäst jag slutar för nu kommer det bara rappakalja...kraaaaaaam...

2006-05-17 @ 12:52:31
URL: http://spaces.msn.com/members/anna-k67
Postat av: Tonårsmorsa

Ang. din kommentar: Hmmm...det hade jag inte tänkt på! Men jag väntar nog ändå ett tag till... Ser din droppe, har haft in den flera gånger på min förra sida, det känns ännu mer angeläget nu efter tragedin med Bobby! Ha det bra! Kram! Ps. hoppas benet blir bra snart. D.s.

2006-05-17 @ 13:40:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/33
Postat av: Badaren

Finns en mening med allt...
Filuren.

2006-05-18 @ 06:46:47
URL: http://spaces.msn.com/badaren/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback