Oj oj oj..vad tiden går.

Men nu är jag här igen. Mina fingrar klar helt enkelt inte av att låta bli att kladda i blogg.
Livet har gått in i en ny fas. En underbar fas - jag är nu mera sambo med världens underbaraste karl.
Aldrig trodde jag väl att jag skulle träffa en karl som vände ut o in på hela mig och gav mig små rosa moln att trippa omkring på, men så är det - han kom inte ridande på en vit häst. Men körande i en röd SAAB o de e ju inte illa det.

Så.........................ska jag bli farmor!!!! Upps...de låter lite gammalt, men oj så kul det ska bli.

Japp nu är jag här igen..........på kladdhumör.

Chillevipp!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

men vad kul att bli farmor..
grattis grattis..jag är så glad att
höra att livet går framåt bara positivt..
hoppas att du inte har en massa julstress...
för julen kommer ändå..jag är uppe i renovering..
med min sambo..kramizzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback