Kvälls rapport!!

56582-89
Kvällsrapport. Ja tänkt jag gjorde de jag bestämt mig för på morgonen. Jag rensade ut lilleskåp och hittade gardiner och dukar jag knappast visste jag hade..*humm* . Kul de blir ju lite som om att få nytt igen. En hel del åkte ner i ”skicka vidare” kassar och svärdöttrarna har varit här och kollat så en del följde med hem till dem. Bra när sakerna kommer till nytta. Dessutom blev de väldigt fint i de där skåpen nu.


Har till och med städat lite, all energi som jag samlat på mig under förkylningsperioden är nu uttömd.
 Ungarna har varit hemma och ätit och pratat bort några timmar. Nästa helg har vi ett liten födelsedagsbarn igen. En 20-åring. Hon vet inte vad hon vill ha, så de blir till att ränna runt på stan och leta, som vanligt när den fröken fyller år. De är rätt bra när man får lite tips men de får man aldrig av henne, tyvärr. Nåväl jag ska nog finna något lämpligt.  


Nu ska jag åka iväg och titta på Beck, blir hämtad de e inte dåligt men så är de ju när man är billös. Så …..56582-118
 



God afton alla där ute.
56582-152

Kommentarer
Postat av: Monica alias Mrs Michelin

Hej,
Du är duktig du som höströjt lite. Ska själv följa ditt exempel, fast nästa helg. Visst är det skönt på något sätt när man rensat ut lite i skåå och lådor? Börjar tänka att det ligger mycket i teorierna om Feng Shui. Jag tycker att man liksom blir lite lättare inombords, eller hur jag ska uttrycka det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback