Farväl till bilen...snyft...

Igår kom jag i säng lite sent, var ju iväg och kollade på Beck och drack en cherry, kom hem vid halv 1 i natt, ingen bra tid för en gammal kärring som ska upp vid halv 6 igen och jobba. Så, ja jag var lite trött på morgonen de ska jag villigt erkänna. Men jag tror den där cherry gjorde susen för jag har inte hostat mycket idag. Den där envisa bacillen är nog på väg att lämna min kropp. 

 När jag kom till jobbet hade min dator fått någon åkomma under helgen, den lät som en stenkross ungefär så jag fick ringa ”datajouren”, de var en fläkt som var på G att ge sig, så nu är en ny beställd, hoppas den gamla håller tills den nya kommer bara. Idag har jag också tagit farväl av min bil. Har plockat ur mina saker ur honom, klappat om honom och tackat för alla år vi haft tillsammans, de kändes hårt, de ska jag lova. Nu åker han vidare till bilkyrkogården dvs skroten. 

Efter jobbet for kompisen och jag med hundarna till sjön, tog med lite fika så fick hundarna leka och bada några timmar medan mattarna pratade och fikade. Vi har inte setts på några veckor så de var naturligtvis en hel del att prata om.Våra semesterresor o sånt som hänt sedan sist. Nu är jag slut i kupan och ska börja göra mig ordning för natten, får nog försöka sova några fler timmar inatt en vad jag gjorde natten som gick.

 God Afton  

Kommentarer
Postat av: Amaltea

Men hallå där...håller du på att flytta runt här i cybern när jag är borta...hm...jag blir ju helt borta då....följa en massa länkar hit och dit...och sen är du här igen....hm...

Gammla trotjänare ska hyllas ...sjöng du en sång *ler* ...Du gammla du fria.... eller nått *fniss*

(((Kramen)))

Postat av: Amaltea

Men , nu har jag läst på lite här...såååå mycket som hänt då...bara eländes elände...och sjuk...hm..och mitt i det får du energi till storstädning i skåp...du e otrolig..

(((Kramen till mästerdamen )))

2006-09-05 @ 13:55:38
URL: http://spaces.msn.com/sinnesro/
Postat av: Monica alias Mrs Michelin

Tack för ditt gulliga inlägg på min blogg!
Semestern har varit underbar. Två veckor på Cypern blev det och vi hann också med att besöka huvudstaden och att åka båt och bada i djupa underbara laguner.

2006-09-06 @ 12:55:16
URL: http://fetast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback