Tisdag med Mams!!

Idag latade vi oss på förmiddagen sedan tog vi en lång promenad med hunden och passade också på att besöka en väninna till mig som bor längs dagens promenadväg. Hon ska åka till Västindien  om några veckor den lilla lyckosten, men de är hon värd. Hon o även hennes sambo fyller jämt och ska fira där nere i värmen. Skönt. Hon åker bara några dagar innan min grabb ger sig av till Australien. Uch ja fy, nu börjar den där dagen ”hans avresedag” närma sig med stormsteg. Den dagen blir inte kul, för jag klarar liksom inte av att vinka av någon ute vid busshållsplatsen utan att gråta, så hur ska detta gå?

 

I eftermiddag har vi varit på stan. Gata upp, affär in och ja Ni vet hur det är. Jag hittade ingenting, ingen jacka som jag då tänkt mig. Mams lyckades väl däremot få ihop några tröjor.

Sen for vi till min äldste med sambo och därifrån ut till deras tomt som nu fått huset utmärkt och de börja hända saker. Spännande, i slutet av november kommer huset. De där två är hiskeligt upptagna nu de är huset de ska lämna och huset de ska bygga o jobb o ja de har verkligen fullt upp.

 

Nu är vi hemma igen och ska faktiskt avnjuta en god drink och synda med lite chips framför TV ikväll.

 Så!! Go afton
56582-149

Kommentarer
Postat av: jennyudden

chips framför tv:n.. åhh vad mysigt det låter!!!

2006-10-10 @ 20:40:51
Postat av: Lillatanta

Låter mysigt med mamma mys och tv.Ännu mysigare men indien och australien där vill jag vara i värmen nu.Ja hon är lite gnällig i dag kroppen värker och vill inte somj ag.men men det blir ju bättre dagar.Ja när sonen din ska resa får du ta näsduken med förstår att det måste kännas i magen.Men tänk vad mycket spännande han får uppleva.kram till dej och mamsen hoppas ni får en super skön vecka i hop

Postat av: Anna-karin

chips...hm..nu blev jag sugen..är lite less fruktsallad :(
hoppas att kvällen blev toppen mysig..kramar till gullisen...jag förstår din smärta kring sonen ..hugha...

2006-10-11 @ 19:41:46
URL: http://anna-k67.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback