Till alla!!!!

56582-197


Kommentarer
Postat av: Anna-karin

hej gumman tassar in för att hälsa och önska dig en underbar helg..hoppas att du får må bra..och inga på körningar..kraaaam

Postat av: Doris

Hej Anki!
Tack för de tröstande orden, just med min Stora Syster har jag många goa minnen, hon var den av mina syskon som jag hade mest kontakt med när jag bodde i Sverige .
Önskar dig en skön helg, jag ska jobba tre nattskift i rad och tur är det för då kan jag använda datorn på jobbet, min fick nämligen virus för en vecka sedan och yngre sonen har inte haft tid att försöka fixa den :( ...
Sköt om dig!
Kramar, Doris
PS
Urgullig bild ;0) !
DS

Postat av: Annika

Jag undrade var du blivit av igår...försökte flera gånger att tränga mig in även här hos dig..fick bara upp något konstigt felmeddelande...
Hm...space ja...blir inte riktigt klok på det jag heller...har också jätteproblem och får starta om datorn efter ett tag... Fast ja...jag tror att jag stannar kvar där ändå...känns ganska tryggt mitt uppe i allt det där strulet också...;-)
Läst bloggen under här om din farbror och din far... Jag har också upplevt det med min farfars bror under hans (farfars alltså) begravning... Kändes jättejobbigt att sitta mitt emot brodern och titta in i farfars ansikte...även de var extremt lika till sättet...
Kramar goa Anki, och ha en trevlig helg även du...:-)

2006-10-14 @ 21:49:54
URL: http://spaces.msn.com/annika1977/
Postat av: Badaren

Hm... Trevlig helg?
Trevlig älg skulle dé väl vara!
Ja, eller nått.

2006-10-15 @ 18:17:58
Postat av: Anna-Karin

tittar in en sväng..ville se hur du mår..
hoppas att allt är oki med dig..
kramar dig mjukt innan jag smyger ut..

2006-10-15 @ 19:00:44
URL: http://anna-k67.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback