Sicken dag!!!

56582-187
Vilken dag!! Vaknade omkring nio av att fröken stod vid sängkanten och såg ut som om hon tyckte jag skulle stiga upp, ja så de gjorde jag. Gjorde mig i ordning och åt en tallrik flingor så traskade vi ut på en skön morgonpromenad i solen. Var redigt gott väder idag.  

Vid middag kom äldsta sonen med sambo på middag och sedan körde vi igång operation möbel flytt. Herrarna fick bära, lite skulle ner i källan och annat skulle upp. Nu har jag ett nytt TV-rum och ett om möblerat vardagsrum och jycken är lite förvirrad och undrar vad som hänt. Så har jag en ny dator, eller bättre begagnad ska vi kanske säga.  Förhoppningsvis är denna sju resor bättre en den jag hade. De verkar så varjefall. 
 

Och i morgon ska jag äntligen får titta på gården, idag ringde gårdsägare. Oj så kul de ska bli. Nu packar grabben för fulla muggar om 11 timmar bär de av mot flygplatsen och den långa färden till andra sidan jordklotet. Sverige – London – Bangkok – Sidney
Morgon dagen och måndagen lär jag vara i fablernas värld och bara vänta på samtalet som säger – nu mamma, nu är vi i Australien.

Vi här hemma har fått en sida på nätet där vi sedan kan följa deras resa och upplevelser där nere. Man kan säga att jag är något spänd nu.
 Nu ska jag försöka koppla av en stund och komma ihåg att sätta tillbaka klockan innan jag lägger mig ikväll. 

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

åhh vad spännande med hus visningen..
och hoppas att allt går bra med pojkarnas resa ..
möblera om det är skojsigt..om man har bärhjälp
*fniss* kram..

Postat av: Paula

Hör av dig omedelbums när du kommit hem från "gården" ....Vill höra dina intryck
Kram

2006-10-29 @ 17:38:18
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback